🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21000.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس هدفون ۲ رونمایی شد؛ شارژدهی ۲۰ ساعته و حذف نویز فعال

مایکروسافت امروز از نسل دوم هدفون سرفیس در کنار سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ رونمایی کرد. سرفیس هدفون ۲ مثل نسل قبل از قابلیت‌هایی همچون حذف نویز فعال و تنظیم شونده برخوردار بوده ...

مایکروسافت امروز از نسل دوم هدفون سرفیس در کنار سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ رونمایی کرد. سرفیس هدفون ۲ مثل نسل قبل از قابلیت‌هایی همچون حذف نویز فعال و تنظیم شونده برخوردار بوده و شارژدهی ۲۰ ساعته را به ارمغان می‌آورد.

سرفیس هدفون ۲ همانند - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان - نسل قبل از حذف نویز فعال بهره مند است و می‌توان میزان آن را به کمک دکمه چرخنده از بین ۱۳ سطح تنظیم کرد. روی گوشی دیگر دکمه چرخنده دیگری قرار گرفته که میزان ولوم را کنترل می‌کند. همچنین می‌توان با ضربه زدن روی دکمه لمسی پخش آهنگ را کنترل کرد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان

سرفیس هدفون ۲ از درایور ۴۰ میلیمتری «Free Edge» بهره برده و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان - بوسیله بلوتوث 5.0 به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود. علاوه بر این از کدک aptX کوالکام پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت می‌گوید گوشی‌های این هدفون قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه را دارند که هنگام قرار دادن هدفون دور گردن و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان - گوش ندادن به موزیک کاربردی خواهد بود.

میزان شارژدهی نسبت به نسل قبل ۵ ساعت بیشتر شده و حالا سرفیس هدفون ۲ با فعال بودن حذف نویز تا ۲۰ ساعت قابل استفاده است و به گفته مایکروسافت می‌توان فقط با پنج دقیقه شارژ کردن این محصول، «تقریباً نیم ساعت» به موزیک گوش داد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان

مایکروسافت قابلیت حذف نویز فعال سرفیس هدفون ۲ را برای صحبت کردن هم - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان - بهینه کرده و کاربر می‌تواند در خانه با فعال کردن آن صداهای اطرافیان را تا حد زیادی دفع کند.

سرفیس هدفون ۲ با مجموعه آفیس و برنامه‌های اوت لوک، ورد و پاوپوینت سازگار بوده و به گفته مایکروسافت ایمیل‌های نسخه iOS اوت لوک را با صدای بلند می‌خواند. این هدفون از تاریخ ۱۲ می‌ (۲۳ اردیبهشت) با قیمت ۲۴۹ دلار به آدرس خریداران ارسال خواهد شد.

مایکروسافت مهر ماه سال گذشته از سرفیس ایربادز رونمایی کرد. این شرکت در آن زمان قیمت این محصول را ۲۵۰ دلار اعلام کرد و گفت که اواخر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود. ولی حالا پس از چندین ماه تأخیر قیمت این ایرباد تماماً بیسیم را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان - ۱۹۹ دلار اعلام کرده و می‌گوید از تاریخ ۲۳ اردیبهشت روانه بازار خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان

سرفیس ایربادز تا ۸ ساعت شارژدهی دارد که - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان - با استفاده از کیس شارژ، طول عمر باتری تا ۲۴ ساعت افزایش می‌یابد. این ایرباد از کدک aptX پشتیبانی کرده و دارای گواهی IPX 4 است. در هر کدام از ایرباد‌ها دو میکروفون به کار رفته - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان - که کیفیت تماس را بهبود می‌دهند.

مایکروسافت می‌گوید سرفیس ایربادز - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان - قابلیت اتصال به اکانت اسپاتیفای پریمیوم و استریم موزیک از این سرویس با سه ضربه روی یکی از ایربادها را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان - دارد. به کمک این محصول می‌توان با استفاده از فرامین صوتی در سرویس Outlook به جستجوی ایمیل‌ها پرداخت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بندرترکمن استان گلستان - و یا در لحظه برای فایل پاورپوینت کپشن ساخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone