🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20994.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ آسیب‌پذیری خطرناک گوشی‌های سری گلکسی را پس از ۶ سال برطرف کرد

سامسونگ هفته گذشته آپدیت امنیتی ماه مه ۲۰۲۰ را برای گوشی‌های خود منتشر کرد. این به روزرسانی ۹ آسیب پذیری خطرناک اندروید و ۱۹ آسیب پذیری در رابط کاربری سامسونگ را رفع کرده است. یکی ...

سامسونگ هفته گذشته آپدیت امنیتی ماه مه ۲۰۲۰ را برای گوشی‌های خود منتشر کرد. این به روزرسانی ۹ آسیب پذیری خطرناک اندروید و ۱۹ آسیب پذیری در رابط - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان - کاربری سامسونگ را رفع کرده است. یکی از این ۱۹ آسیب پذیری، باگ خطرناکی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان - بوده که از سال ۲۰۱۴ در گوشی‌های سری گلکسی وجود داشته است.

آسیب پذیری مورد بحث در رابط کاربری سفارشی سامسونگ قرار داشته و به نحوه تعامل آن با فرمت Qmage باز می‌گردد. این فرمت در تم‌های سامسونگ به کار می‌رود و تمامی گوشی‌های سری گلکسی از سال ۲۰۱۴ از آن پشتیبانی می‌کنند.

«Mateusz Jurczyk»، محقق امنیتی که با تیم Project - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان - Zero گوگل همکاری می‌کند، این آسیب پذیری را پیدا کرد. او با استفاده از ارسال عکس‌های Qmage به گوشی‌های سامسونگ، روشی برای سوء استفاده از کتابخانه گرافیکی اندروید به نام «Skia» پیدا کرده است. به گفته او هکرها می‌توانند بوسیله این آسیب پذیری بدون اینکه کاربر کاری انجام دهد گوشی را هک کنند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان

اندروید در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان - حالت پیش فرض تمام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان - عکس‌های دریافتی توسط دستگاه را به کتابخانه‌ای به نام Skia ارسال کرده و سپس برای آن‌ها Thumbnail می‌سازد. تمام این اتفاقات بدون دخالت یا آگاهی کاربر انجام می‌شوند. محقق امنیتی یاد شده چندین MMS به گوشی‌های سامسونگ ارسال کرد تا از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان - مکان کتابخانه Skia در حافظه گوشی باخبر شود.

دانستن مکان کتابخانه Skia قدم مهمی برای عبور - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان - از سپر امنیتی اندروید است. زمانی که هکر مکان Skia را فهمید، می‌تواند MMS حاوی فایل Qmage را به گوشی کاربر ارسال کرده و کد مخرب را روی آن اجرا کند.

برای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان - سوء استفاده از این آسیب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان - پذیری به ارسال ۵۰ تا ۳۰۰ پیام نیاز است و در مدت زمان ۲ ساعت و بدون باخبر شدن کاربر انجام می‌گیرد. از طریق اپلیکیشن‌های دیگری که عکس‌های Qmage را دریافت می‌کنند نیز می‌توان از این آسیب پذیری سوء استفاده کرد.

سامسونگ بالاخره پس از ۶ سال هفته گذشته حفره یاد شده را با به روزرسانی May 2020 برطرف کرده است. بنابراین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان - در صورتی که این به روزرسانی را خود نصب نکرده‌اید، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلپایگان استان اصفهان - بهتر است هر چه زودتر این کار را انجام دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone