🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21004.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گزارش رگولاتوری: ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران به ۱۴۲ درصد رسید

بر اساس آخرین آمار رگولاتوری، تا پایان سال ۹۸ بیش از ۱۱۸ میلیون سیم‌کارت در کشور فعال بوده و ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور به ۱۴۲ درصد رسیده است. همچنین میزان مکالمه مردم با ...

بر اساس آخرین آمار رگولاتوری، تا پایان سال ۹۸ بیش از ۱۱۸ میلیون سیم‌کارت در کشور فعال بوده و ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور به ۱۴۲ درصد رسیده است. همچنین میزان مکالمه مردم با موبایل تا پایان سه ماهه‌ چهارم سال ۱۳۹۸ به بیش از هشت میلیارد و ۲۳۸ میلیون دقیقه می‌رسد.

اپراتورهای موبایل

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران

همراه اول بیشترین خطوط فعال در کشور را دارد که تعداد آن به ۶۲ میلیون و ۷۲۳ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - هزار و ۲۷۷ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - عدد می‌رسد و پس از آن ایرانسل با داشتن ۵۱ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۵۱۵ خط فعال در رتبه دوم قرار دارد. در نهایت رایتل نیز با داشتن ۴ میلیون و ۲ هزار و ۷۶۰ خط فعال رتبه سوم را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - در میان اپراتورها از حیث داشتن مشترک دارد.

همراه اول حدود ۱۹ میلیون و ۴۰ هزار خط فعال دائمی دارد و ۴۳ میلیون و ۶۸۲ هزار و ۶۱۵ خط اعتباری در این اپراتور مشغول به کار است. تفاوت میان درصد خطوط ثابت و اعتباری در ایرانسل اما بیشتر است و حدود ۴۸ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۶۴۳ سیم کارت در این اپراتور جزو خطوط اعتباری هستند و ۲ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۸۷۲ مورد خط دائمی هستند. رایتل نیز خطوط فعال اعتباری بیشتری دارد و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - ۳ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۵۸۸ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - خط اعتباری در این شبکه فعال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - هستند و تنها ۱۰۰ هزار و ۱۷۲ خط - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - دائمی در این شبکه وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران
مقایسه گزارش دوره پیش رگولاتوری و این دوره

به نظر می‌رسد توسعه شبکه اینترنت همراه و وجود اپلیکیشن‌هایی که راه‌های ارتباطی میان کاربران را تسهیل می‌بخشد چندان در کاهش مدت زمان مکالمات تاثیری نداشته و مردم ایران بیش از ۸ میلیارد دقیقه با یکدیگر صحبت کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران

اپراتور همراه اول در مجموع چهار میلیارد و ۳۲۲ میلیون و ۶۲۹ دقیقه مکالمه‌ خروجی به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد و ۵۸۱ میلیون - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - و ۲۵۶ هزار دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - همراه داشته است. همچنین ترافیک درون‌شبکه این اپراتور، بیش از ۲۸ میلیارد و ۶۸۹ میلیون و ۸۶ هزار دقیقه بوده است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور همراه اول به تفکیک در جدول زیر آمده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران

ایرانسل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - نیز در مجموع سه میلیارد و ۵۴۵ میلیون و ۷۵ دقیقه مکالمه‌ خروجی به سایر اپراتورهای همراه و بیش از چهار میلیارد و ۲۳۷ میلیون و ۸۸۲ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - هزار دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه داشته است. همچنین ترافیک درون‌شبکه این اپراتور، بیش از ۱۱ میلیارد و ۹۹۱ میلیون و ۵۶۱ هزار دقیقه بوده است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور ایرانسل به تفکیک در جدول زیر آمده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران

رایتل هم در مجموع بیش از ۳۲۱ میلیون و ۳۸۷ هزار دقیقه مکالمه‌ خروجی به سایر اپراتورهای همراه و بیش از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - ۴۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه داشته است. همچنین ترافیک درون‌شبکه این اپراتور، بیش از ۲۱۷ میلیون و ۱۷۲ هزار دقیقه بوده است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور رایتل به تفکیک در جدول زیر آمده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران

خدمات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - پهن باند

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران

در بخش خدمات پهن باند نیز اعلام شده به طور کلی تعداد ۹ میلیون و ۹۴ هزار و ۵۴۸ خطوط پرسرعت اینترنت ثابت در کشور وجود دارد. و از این مقدار  ۱ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۶۴۲ مشترک TD-LTE در ایران وجود دارد.

مشترکین ارتباطات سیار نیز به ۶۸ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۱۵ مورد می‌رسد. بیشترین مصرف‌کنندگان اینترنت پهن باند ثابت در کشور متعلق به استان تهران با ۱۴ میلیون و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - سی و نه هزار و ۵۱۰ مورد است و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - بیشترین مشترکین اینترنت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - خط ثابت نیز متعلق به پایتخت بوده که تعداد دو میلیون و ۴۵۸ هزار و ۷۲۳ مورد است. همچنین گفتنیست بیش از ۹۱۴ هزار مشترک سرعت ۲۰۴۸۰ تا ۳۰۰۰۰ kbps - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - دارند که بیشترین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - جامعه آماری مشترکین ارتباطات پهن باند ثابت در کشور - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - را تشکیل می‌دهند.

تلفن ثابت

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران

حوزه تلفن ثابت ضریب نفوذ ۳۴.۸۹ درصدی در کشور - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - دارد و تعداد ۲۸ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۹۳۷ خط تلفن ثابت نیز در کشور دایر است که از این مقدار حدود چهار میلیون و صد هزار خط مربوط - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - به خانه‌های روستایی است. همچنین اعلام شده که ۹۲ هزار و ۱۱۴ تلفن همگانی در سراسر کشور فعال است. بیشترین ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور نیز متعلق به پایتخت بوده که عدد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شهسوار استان مازندران - ۵۲.۱۴ درصد است و کمترین آن نیز به استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق می‌گیرد که ضریبی ۱۱ درصدی در اختیار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone