🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21011.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گاف عجیب تسلا؛ ماژول اطلاعات شخصی مشتریان از eBay سر در آورد

با روند روزافزون دیجیتال شدن خودروها، بسیاری از کارشناسان نگرانی هایی را در رابطه با حریم خصوصی مطرح می کنند. این نگرانی ها چندان هم بی راه نیستند، چرا که اخیرا مشخص شده عدم حذف ...

با روند روزافزون دیجیتال شدن خودروها، بسیاری از کارشناسان نگرانی هایی را در رابطه با حریم خصوصی مطرح می کنند. این نگرانی ها چندان هم بی راه نیستند، چرا که اخیرا مشخص شده عدم حذف داده از سخت افزارهای مربوط به سیستم اینفوتینمنت و اتوپایلوت تسلا، ممکن است به فاش شدن اطلاعات شخصی افراد منجر شود.

بر اساس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - تحقیقاتی که توسط یک هکر کلاه سفید با نام مستعار GreenTheOnly انجام شده، قطعات دست دوم مربوط به سیستم اینفوتینمنت برخی از محصولات تسلا اکنون سر از سایت های اینترنتی درآورده اند. این امر به خودی خود مساله ساز نیست، اما مشکل زمانی آغاز می شود که بدانیم داده های موجود در این اجزا توسط تسلا حذف نشده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران

هکر کلاه سفید GreenTheOnly در اقدامی جالب 4 دستگاه واحد کنترل مدیای مربوط به محصولات تسلا (MCU) را از eBay خریداری کرده است. وی با بررسی دقیق این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - ماژول ها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - متوجه شده که اطلاعات مربوط به مالکین قبلی به راحتی قابل استخراج هستند.

در حالت عادی یک سیستم اینفوتینمنت می تواند اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن مخاطبین، آدرس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - ها و محتوای صوتی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - را ذخیره سازی کند. اما سیستم اینفوتینمنت تسلا پیشرفته تر بوده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - و سرویس های دیگری مثل اسپاتیفای و نتفلیکس را نیز در خود دارد. با توجه به ذخیره شدن کوکی (Cookie) این سرویس ها در اجزای سیستم اینفوتینمنت، هکرها می توانند از این طریق - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - حساب کاربری مربوطه نفوذ کنند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران

به غیر از اینها کوکی های جیمیل و پسورد مربوط به تمامی شبکه های وای فای نیز - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - به صورت متن ساده قابل دسترس هستند. GreenTheOnly می گوید هر 4 ماژول خریداری شده اطلاعات دیگری مثل آدرس منزل، محل کار، رمز وای فای، لیست تماس ها و داده های تقویمی را در خود دارند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران
تسلا از مارس امسال سرویس ارتقای سخت افزاری را برای مدل های قدیمی ارایه می کند. با این سرویس مالکین چنین مدل هایی می توانند از قابلیت های جدید که نیازمند قدرت پردازشی بیشتری هستند، بهره مند شوند

با توجه به اینکه اکثر مالکین دوست دارند اطلاعات شخصی آنها از سیستم قدیمی به سیستم جدید منتقل شود، آنها بدون ریست کردن خودروی خود را در اختیار تسلا می گذارند؛ اما مشکل آنجاست که آنها دیگر به MCU قبلی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - دسترسی پیدا نمی کنند تا اطلاعات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - خود را حذف - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - کنند.

نکته عجیب اینکه مراکز سرویس تسلا ملزم هستند سخت افزارهای قدیمی را پس از جداسازی از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - خودروها به طور کامل از بین ببرند. البته ماژول هایی که GreenTheOnly - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - خریداری کرده، به لحاظ فیزیکی صدمه هایی جزئی دیده اند؛ احتمالا این صدمات به خاطر تلاش نه چندان جدی برای معدوم سازی ایجاد شده اند.

در همین راستا یک مساله تعجب برانگیز دیگر وجود دارد و آن اینکه ماژول های قدیمی چگونه در eBay به فروش گذاشته شده اند. احتمال می رود در این زمینه کوتاهی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - هایی از سوی برخی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - مراکز صورت گرفته باشد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران

ناگفته نماند پیشتر اتفاق مشابهی برای چند خودروساز دیگر رخ داده است. برای نمونه همین ماه گذشته میلادی بود یکی از نشریات انگلیسی فاش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - کرد که سیستم اینفوتینمنت خودروهای تولیدی دو شرکت فورد و فولکس واگن می توانند باعث لو رفتن اطلاعات شخصی مالکین شوند.

خودروهای پیشرفته امروزی به لطف امکانات فراوانی که دارند، اطلاعات زیادی را درباره مالکین خود می - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - دانند. از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - این رو در چنین مدل هایی بهترین روش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - برای حفظ حریم خصوصی این است که قبل از فروش یا ارتقای سخت افزاری آنها هر گونه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر متل قو استان مازندران - اطلاعات مهم و حیاتی را پاک کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر برزین نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
دوستان سایت ***** مایکروفر سانی SMV-G8 شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone