🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20997.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس داک 2 و ماوس و کیبورد ارگونومیک مایکروسافت معرفی شدند

روز گذشته مایکروسافت در کنار دیگر محصولات خانواده سرفیس از جمله سرفیس گو ۲ و سرفیس بوک ۳ از محصول دیگری به نام سرفیس داک 2 رونمایی کرد که در واقع نوعی هاب مسافرتی مستقل ...

روز گذشته مایکروسافت در کنار دیگر محصولات خانواده سرفیس از جمله - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - سرفیس گو ۲ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - و سرفیس بوک ۳ از محصول - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - دیگری به نام سرفیس داک 2 رونمایی کرد که در واقع نوعی هاب مسافرتی مستقل برای USB-C است.

سرفیس داک ۲ همچنین دارای یک جک اترنت، پورت هدفون، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - دو پورت USB Type A و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - یک قفل Kensington است. پورت گِردی که در نزدیکی جک اترنت دیده می شود به منبع تغذیه خود سرفیس داک 2 تعلق دارد. وقتی از طریق این پورت داک را به پریز برق متصل می کنید علاوه بر تامین انرژی لازم برای اتصال دستگاه های مختلف، امکان شارژ سریع دستگاه های خانواده سرفیس از طریق آن نیز فراهم می شود. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - مایکروسافت همچنین ادعا کرده که داک ۲ می تواند نرخ انتقال داده بالاتری را هم در اختیار کاربرانش قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران

اما بد نیست اشاره کنیم که سرفیس داک ۲ صرفا با کامپیوترهای سرفیس کار می کند و کابل آن از طریق پورت سرفیس کانکت به دستگاه ها متصل می شود. رابین سیلر از مدیران تیم دستگاه های مایکروسافت در این باره به نشریه ورج گفته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - است که سرفیس داک ۲ در مقایسه با نسل قبلی طول کابلی بیشتری دارد و در نتیجه کاربر برای استفاده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - از آن زیاد محدود نمی شود.

قیمت تعیین شده برای سرفیس داک ۲ برابر با ۲۵۹.۹۹ دلار اعلام شده و قرار است حداکثر تا پایان ماه میلادی جاری وارد بازار شود.

اگر به نظرتان قیمت این محصول اندکی بالاست شاید بهتر باشد بدانید که مایکروسافت اواخر این ماه یک هاب مسافرتی USB-C جدید به نام Travel Hub را نیز عرضه می کند که ۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و ۵ پورت شامل یک پورت USB-C، یک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - پورت USB Type-A، اترنت، HDMI و VGA در بدنه آن تعبیه شده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران

مایکروسافت روز گذشته دو کیبورد مقرون به صرفه و کیت ماوس را هم رونمایی کرد که یکی بیسیم و دیگری کابلی است. کیبورد کابلی مایکروسافت ارگونومیک دسکتاپ نام دارد و همانطور که از نامش پیداست طراحی کاملا ارگونومیکی دارد و بخشی برای قرار گرفتن مچ دست در آن در نظر گرفته شده است. این کیبورد همچنین قالبی خمیده دارد که به دست ها اجازه می دهد به شکل طبیعی خود در موقعیت مناسب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - قرار بگیرند. این کیبورد کامل مجموعه کلید های عددی و همچنین ردیف کامل کلیدهای فانکشن را دارد و چند دکمه مدیا، یک دکمه اختصاصی برای برنامه های آفیس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - مایکروسافت و یک دکمه اموجی نیز - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - روی بدنه آن تعبیه شده است. لوازم جانبی معرفی شده توسط مایکروسافت همچنین شامل یک ماوس کابلی ارگونومیک هم می شود که چند دکمه جانبی در بدنه آن تعبیه شده است. قیمت تعیین شده برای این ماوس و کیبورد ۸۹.۹۹ دلار اعلام شده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران

اگر هم به خرید نسخه وایرلس این ماوس و کیبورد علاقه داشته باشید مبلغ نهایی ۵۹.۹۹ دلار خواهد بود که نسبت به مدل کابلی ساختار ساده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلوگاه استان مازندران - تری دارند؛ برای مثال دکمه های فانکشن و مدیا در آن با هم ترکیب شده اند اما همچنان کلیدهای عددی روی کیبورد دیده میشوند. ماوس وایرلس مایکروسافت نیز صرفا دو دکمه کلیک و یک چرخ اسکرول دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone