🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21005.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای رندرها و مشخصات سرفیس گو ۲ پیش از رونمایی رسمی

سه روز پیش برخی مشخصات فنی سرفیس گو ۲ در سایت «انرژی استار» فاش شد. حالا اولین رندرهای این تبلت هم به فاصله کوتاهی از رونمایی رسمی منتشر شده‌اند که خبر از نمایشگر بزرگ تر ...

سه روز پیش برخی مشخصات فنی سرفیس گو ۲ در سایت «انرژی استار» فاش شد. حالا اولین رندرهای این تبلت هم به فاصله کوتاهی از رونمایی رسمی منتشر شده‌اند که خبر از نمایشگر بزرگ تر و طراحی مشابه با نسل قبل می‌دهند.

سایت آلمانی WinFuture به اولین رندرهای سرفیس گو ۲ دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را منتشر کرده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سوادکوه استان مازندران - است. همانطور که در تصویر مشخص است، طراحی سرفیس گو ۲ مشابه نسل قبل است با این تفاوت که حالا به نمایشگر بزرگ تر ۱۰.۵ اینچی مجهز شده است. ابعاد بیرونی آن نیز دست نخورده باقی مانده‌اند بنابراین می‌توان از کاورهای سرفیس - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سوادکوه استان مازندران - گو - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سوادکوه استان مازندران - برای آن استفاده کرد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سوادکوه استان مازندران

سرفیس گو ۲ از نمایشگری با رزلوشن ۱۹۲۰x۱۲۸۰ پیکسل برخوردار است و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سوادکوه استان مازندران - حاشیه‌های باریک آن ظاهری مدرن به تبلت داده‌اند. این تبلت در دو مدل یکی با پردازنده اینتل Gold 4425Y و دیگری با پردازنده اینتل Core - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سوادکوه استان مازندران - m3-8100Y به بازار عرضه خواهد شد. مایکروسافت همچنین قصد دارد مدل ارزان تر را با پشتیبانی از LTE و WiFi6 روانه بازار کند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سوادکوه استان مازندران

سرفیس گو ۲ با پردازنده پنتیوم، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۴۹۶ دلار در آلمان به بازار عرضه خواهد شد. مدلی که رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سوادکوه استان مازندران - نیز با قیمت ۶۷۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. مایکروسافت قصد دارد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سوادکوه استان مازندران - مدلی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را نیز معرفی کند. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت مدل Core m3 در دست نیست.

انتظار می‌رود مایکروسافت به زودی از تبلت سرفیس گو ۲ و سرفیس بوک ۳ رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone