🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27691.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

وجود نقص های امنیتی مهم در قابلیت Sign in with Apple

سازمان OpenID این هفته نامه ای سرگشاده برای مدیر بخش نرم افزار اپل یعنی کرگ فدریگی نوشته است. در این نامه آمده قابلیت Sign in with Apple به کمک اپل آیدی که این شرکت به ...

سازمان OpenID این هفته - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - نامه ای سرگشاده برای مدیر بخش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - نرم افزار اپل یعنی کرگ فدریگی نوشته است. در این نامه آمده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - قابلیت Sign in with Apple به کمک اپل آیدی که این شرکت به همراه iOS 13 معرفی کرد شباهت بسیاری به OpenID Connect دارد، اما نه آنقدر که برای اهداف حریم شخصی، امنیت و توسعه کافی باشد.

در این نامه از اپل خواسته شده به سازمان OpenID بپیوندد

در ابتدای این نامه آمده «سازمان OpenID تلاش های اپل برای فراهم کردن امکان وارد شدن کاربران به برنامه های شخص ثالث و وبسایت ها به کمک اکانت اپل و استفاده از OpenID Connect را تشویق می کند» و شرح می دهد که کانکت «یک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - پروتکل مدرن و مورد استقبال برای احراز هویت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - است که بر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - پایه OAuth 2.0 توسعه یافته و امکان ورود به شکل شخص ثالث به برنامه ها را در دسترس قرار می دهد» و «به دست تعداد زیادی از شرکت ها و صنایع متخصص» عضو این سازمان توسعه یافته است.

با اینکه به نظر می رسد اپل تا حد زیادی از قابلیت های کانکت در سیستم Sign in with Apple استفاده کرده، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - تفاوت های زیادی میان این دو سیستم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - وجود دارد که منجر به محدود شدن کاربردهای سیستم اپل شده و آن را در برابر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - تهدید های امنیتی و حریم شخصی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - آسیب پذیر می کند. یکی از این کمبودها غیاب سیستم تایید PKCE در فرایند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - دریافت کد تایید است که می تواند افراد را در مقابل حملات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - تزریق کد و بازپخش آسیب پذیر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - کند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان
این قابلیت از اپل آیدی کاربران برای ورود به وبسایت ها استفاده می کند، اما اطلاعات آن ها را با سازنده به اشتراک نمی گذارد

این اختلافات باری اضافه روی دوش توسعه دهندگانی می گذارد که می خواهند با هر دو سیستم OpenID Connect و Sign in with Apple - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - سازگار باشند، دلیل اصلی اش هم عدم تطابق کدهای اپل با نرم افزاری است که ارتباط بین سرورهای Open ID Connect و برنامه های ثالث (Relying Party software) را ممکن می کند. در این نامه از اپل خواسته شده این خلاء های امنیتی را مورد توجه قرار دهد، از سیستم تایید شخصی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - OpenID Connect استفاده کند، اعلام کند Sign in with Apple با Relying Party - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - software سازگار است و نهایتا به سازمان OpenID بپیوندد.

تست های سرویس Sign in with Apple از اواخر تابستان و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - پیش از عرضه iOS 13 در پاییز شروع خواهند شد. هدف این سیستم فراهم کردن گزینه ای برای ورود به برنامه ها به کمک اپل آیدی و بدون به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاربران و حفاظت از حریم شخصی آنهاست. اگرچه از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - اپل به علت ملزم کردن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - توسعه دهنده ها به قرار دادن این امکان در برنامه هایشان انتقاد شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone