🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27698.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: قیمت برق ماینینگ بیت کوین باید اصلاح شود

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه شناسایی مزارع بیت‌کوین به دلیل حجم مصرفی برق‌شان امکان‌پذیر است، تاکید کرد که باید تعرفه‌ برق مورد استفاده در این مزارع دستخوش تغییرات شود. «محمدرضا پورابراهیمی» در گفتگو ...

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - شناسایی مزارع بیت‌کوین به دلیل حجم مصرفی برق‌شان امکان‌پذیر است، تاکید کرد که باید تعرفه‌ برق مورد استفاده در این مزارع دستخوش تغییرات شود.

«محمدرضا پورابراهیمی» در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه افزایش فعالیت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - دستگاه‌های ماینینگ مصرف برق را در کشور بالا برده تاکید کرد که قیمت پایین و تقریبا رایگان برای تولید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - ارزهای دیجیتال باعث شده که روز به روز مزرعه‌های استخراج و ماینینگ بیت‌کوین بیشتر شوند:

«به‌منظور جلوگیری از مصرف بی‌رویه برق، دولت باید مبنای قیمت‌گذاری برق آن‌ها را منطقی کند، تا علاوه بر امکان انجام فعالیتی اقتصادی و ارزآوری برای کشور، هزینه برق این شرکت‌ها با توجه به میزان مصرف آن‌ها تعیین شده و وزارت برق - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - متضرر نشود.»

پورابراهیمی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - تولید و ماین کردن بیت‌کوین و سایر ارزهای مجازی در کشور را به معنای تولید کالای ارزان و صادرات با قیمت ناچیز به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - کشورهای دیگر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - دانست و گفت: «امکان شناسایی مزارع کوچک و بزرگ بیت‌کوین به دلیل حجم و بار مصرفی بالای برق آن‌ها به راحتی امکان‌پذیر است.»

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان

پورابراهیمی گفته که صحبت‌هایی با وزیر نیرو داشته و قرار است تغییراتی در تعرفه برق مزارع ارزهای دیجیتالی مشخص شود:

«طبق آخرین صحبت‌هایی که شخصا با وزیر نیرو داشته‌ام وزارت نیرو، شناسایی و مشخص کردن هزینه برق مزارع بیت‌کوین را آغاز کرده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - و قرار است به‌زودی آیین‌نامه اصلاح تعرفه‌های برق آن‌ها در هیات وزیران مطرح شود. وزارت نیرو، شناسایی و مشخص کردن هزینه برق این مزارع را آغاز کرده است.»

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرده که قرار نیست فعالیت ماینرهای بیت‌کوین در کشور - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - تعطیل شود بلکه باید قیمت برق مصرفی آنها منطقی شود: «با این اوصاف مشکل جدید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - ایجاده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - شده در حوزه برق حل شده و مانع از خاموشی‌ها آن هم در فصل تابستان خواهد شد، چراکه درحال حاضر چوب حراج به برق ایران زده‌اند.»

پیش‌تر «امیر ناظمی» رییس سازمان فناوری اطلاعات در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - نیز تاکید کرده بود که «تعرفه برق برای ماینینگ رمزارزها باید تغییر کند.» او استفاده از برق یارانه‌ای جهت ماینینگ را نوعی سوءاستفاده از برق ارزان دانسته بود و اعلام کرده بود که طرح‌های مختلفی از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس در هیات وزیران مطرح شده که رد شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان

۱۹ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - خرداد ماه نیز «همایون حائری» معاون امور - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - برق و انرژی وزیر نیرو اعلام کرده بود برای استخراج هر بیت کوین ۷۲ مگاوات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - ساعت برق - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - مصرف می‌شود و ادامه این مصرف، کاری می‌کند که وزارت نیرو ناگزیر تعرفه صادراتی برق، برای استخراج کنندگان بیت کوین را تغییر دهد.

«سعید خوشبخت»، فعال حوزه رمزارزها و مدیرعامل اریاتک هم پیشتر در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرده بود که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - نرخ متفاوت برای ماینینگ باعث ایجاد یک فساد خواهد شد: «اگر تعرفه‌ بیشتری برای برق ماینینگ تعریف شود، در واقع برق صنعتی دو نرخی شده است و اینجاست که فساد به شکل مویرگی از طریق رشوه یا رانت گسترده می‌شود. چنین کاری، تکرار تجربه دلار ۴۲۰۰ تومانی است.»

دو نرخی کردن برق برای ماینینگ موافقین و مخالفینی دارد و هنوز سرنوشت مشخصی برای استخراج رمزارزها که صرفاً به شکل کلامی «صنعت» شناخته شده و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - تکلیف روشنی هم ندارد، قابل تصور نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone