🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27696.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تغییرات گسترده در اپل؛ با جانشینان جانی آیو آشنا شوید

جانی آیو آنقدر مهره تاثیرگذاری در تاریخچه اپل بوده که کناره گیری او موجی از تغییرات را در این شرکت به راه اندازد. در پی این دگرگونی یکی از مدیران آنقدر قدرت پیدا کرده که ...

جانی آیو آنقدر مهره تاثیرگذاری در تاریخچه اپل بوده که کناره گیری او موجی از تغییرات را در این شرکت به راه اندازد. در پی این دگرگونی یکی از مدیران آنقدر قدرت پیدا کرده که از وی به عنوان جانشین احتمالی تیم کوک یاد می شود و از طرف دیگر رهبری تیم طراحی صنعتی اپل برای نخستین بار به یک زن سپرده شده است.

سر جاناتان آیو، متخصص زبردستی که از سال ۱۹۹۲ امضای خود را روی مهمترین محصولات اپل و حتی ساختمان سفینه ای شکل آنها به یادگار گذاشته، روز سه شنبه اعلام کرد تا پایان سال از جمع کوپرتینویی ها جدا شده و کمپانی خودش را تاسیس می کند. برای درک تواناهایی جانی آیو کافی است بدانید او را طراح طراحان می نامند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران
ایوان هانکی (سمت چپ)

انتشار خبر آیو کافی بود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - تا اپل ۸ میلیارد دلار از ارزش سهامش را از دست بدهد. هرچند برخی نگرانند کناره گیری او مثل زمانی که روی ساختمان اپل پارک کار می کرد، باعث افت کیفیت محصولات شود اما برخی تحلیلگران معتقدند سرنوشت این شرکت به دست یکی دیگر از مدیران ارشد اپل افتاده است. این فرد کسی نیست جز جف ویلیامز، مدیر ارشد عملیات اپل.

قدرت گرفتن جانشین احتمالی تیم کوک با رفتن آیو

جف ویلیامز از کهنه سربازهای کوپرتینویی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - است که طی ۲۰ سال گذشته در این شرکت مشغول به کار بوده و از ۲۰۱۰ هدایت عملیات بین المللی را بر عهده دارد. با این حال جانی آیو با او کار نمی کرد و مستقیما به تیم کوک گزارش می داد، حالا اما جانشینان های موقتی آیو موظف شده اند که گزارش های خود را برای ویلیامز ارسال کنند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران
جف ویلیامز

هرچند هنوز جایگزین قطعی آیو تعیین نشده اما در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - بیانیه اپل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - دو نفر از معاونان او به عنوان سرپرست موقت انتخاب شده اند. «آلن دای»، به عنوان معاون طراحی رابط انسانی هدایت گروه نرم افزار را برعهده گرفته و «ایوان هانکی»، معاون طراحی صنعتی بر طراحی محصولات مختلف از iMac تا آیفون نظارت خواهد داشت. در واقع سمت آیو آنقدر گسترده بود که هدایت آن به دو متخصص با سابقه سپرده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - شده است.

علاوه بر این یکی دیگر از مدیران با سابقه اپل به نام «صابیح خان» به عنوان معاون ارشد عملیات برگزیده شده و او هم قرار است زیر نظر جف ویلیامز به کارش ادامه دهد. «هوراس ددیو»، بنیانگذار موسسه مشورتی Asymco درباره افزایش دامنه اختیارات جف ویلیامز می گوید:

سپردن نقشی حیاتی در فرایند طراحی اپل به ویلیامز در حالی که هنوز پستش در بخش عملیات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - را حفظ کرده نشانه ای از در نظر گرفتن او به عنوان جانشین احتمالی تیم کوک تلقی می شود.

آشنایی با جانشینان جانی آیو

آلن دای فارغ التحصیل دانشگاه سیراکیوز است و در سال - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - ۲۰۰۶ به عنوان مدیر نوآوری در اپل استخدام شد. ایده های او برای طراحی جعبه محصولات باعث شد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - که پله های ترقی را طی کند. او در طراحی iOS 7 و رابط کاربری اپل واچ نقش مهمی داشت. آلن دای زمانی که آیو سرگرم طراحی ساختمان اپل پارک بود مسئولیت تیم طراحی اپل را بر عهده گرفت بنابرین با پست جدیدش آشنایی دارد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران
آلن دای

ایوان هانکی اما علاقه چندانی به حضور در محافل عمومی و ارائه اطلاعات درباره خودش ندارد. او حتی در پروفایل لینکدین هم تنها به تحصیل رشته طراحی محصول در دانشگاه استنفورد و اشتغال در بخش طراحی صنعتی اپل اشاره کرده است. هانکی علاوه بر مشارکت در طراحی برخی محصولات نمادین اپل تا کنون صدها پتنت ها را نیز ثبت رسانده است.

زمان پیوستن وی به تیم طراحی مشخص نیست اما مدیریت استودیوی طراحی بخشی از وظایف هانکی بوده است. یکی دیگر از اعضای این تیم به نام «می-لی خو» مدعی است که به هانکی آنچنان که باید و شاید بها داده نشده است. حالا اما او به نخستین زنی تبدیل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - شده که هدایت تیم طراحی یکی از نمادین ترین شرکت های دنیا را به دست می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone