🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27694.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

استاندارد UFS 3.0 چیست و چرا اهمیت دارد

هنگام عرضه وان پلاس 7 پرو، سر و صدای کمی هم درباره استاندارد UFS 3.0 به پا شد، اما صحبت بیشتری درباره آن به میان نیامد. UFS مخفف حافظه ذخیره سازی فلش جهانی است و ...

هنگام عرضه وان پلاس 7 پرو، سر و صدای کمی هم درباره استاندارد UFS 3.0 به پا شد، اما صحبت بیشتری درباره آن به میان نیامد. UFS مخفف حافظه ذخیره سازی فلش جهانی است و یکی از استاندارهای ذخیره سازی متداول درتلفن های هوشمند و دوربین های دیجیتال محسوب می شود؛ و می توان آن را SSD در نظر گرفت که به جای کامپیوترها در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان - موبایل ها استفاده می شود.

نسل سوم این استاندارد بیش از دو برابر UFS 2.1 سرعت دارد

این استاندارد قابلیتی نیست که تولید کننده ها زیاد به آن بپردازند اما تاثیر قابل توجهی در عملکرد دستگاه ها دارد. استاندارد جدید آن یعنی UFS 3.0 هم به طور چشمگیری از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان - قبلی یعنی UFS 2.1 سریع تر است. گذشته از این UFS 3.0 از هر استاندارد ذخیره سازی دیگری در دنیای موبایل مانند eMMC که به طور گسترده استفاده می شود سرعت بسیار بیشتری دارد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان

فواید UFS 3.0

سرعت استاندارد UFS 3.0 در خواندن و نوشتن اطلاعات بیش از دو برابر UFS 2.1 است و انرژی بسیار کمتری نیز مصرف می کند. از زمان توسعه این استاندارد، سرعت و قابلیت های چند عملکردی بهبود چشمگیری داشته اند. استاندارد UFS 3.0 جابجایی اطلاعات - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان - با سرعت 23.2 گیگابیت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان - بر ثانیه را نیز ممکن می کند که به کمک دو خط 11.6 گیگابیتی امکان پذیر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان - است. این اعداد نشانگر سرعت نوشته و خوانده شدن اطلاعات از روی حافظه دستگاه هستند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان - و هرچه بالاتر باشند، سرعت اجرای برنامه ها و بازی ها نیز بیشتر خواهد بود.

استاندارد UFS منحصرا برای موبایل ها و تبلت ها توسعه یافته زیرا مصرف باتری در این دستگاه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان - است. گفته شده توسعه UFS 3.0 دو سال زمان برده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان - است.

سازمان JEDEC که این استاندارد را توسعه داده و تعیین استانداردهای حافظه های کامپیوتری را برعهده دارد، بر پایه بیش از سه هزار داوطلب از 300 شرکت مختلف مانند گوگل، اپل، مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان - و آی بی ام تشکیل شده است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان

5G و پیشرفت های بیشتر

این سازمان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان - همین حالا هم برای استفاده کامل از مزایای 5G، به سختی در حال کار روی نسخه بعدی است تا دستیابی به سرعت بالاتر در کنار مصرف برق کمتر ممکن شود.

با اینکه کاهش مصرف انرژی برای تلفن های هوشمند اتفاق خوبی خواهد بود، نیاز به سرعت بالای استاندارد UFS 3.0 هنوز حس نمی شود؛ زیرا دستگاه هایی مانند گلکسی اس 10 سامسونگ یا پیگسل سه گوگل که از استاندارد UFS 2.1 بهره می برند قادر به اجرای تمام بازی ها، اجرای سنگین ترین برنامه های مبتنی بر واقعیت مجازی و پخش ویدیوهای 4K بدون هیچ مشکلی هستند.

با اینکه نیاز به استاندارد UFS 3.0 در حال حاضر زیاد جدی نیست، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کردستان استان کردستان - امیدواریم تولیدکننده ها هرچه سریعتر به آن مهاجرت کنند؛ زیرا با قدرتمندتر شدن موبایل ها و سریع تر شدن شبکه ها، پتانسیل های این استاندارد آشکار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جم نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روزتون بخیر شما اسلام آباد کردستان هم اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در اسلام آباد شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر آرام نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
بچه ها سایت ***** مایکروفر توشیبا (ML-EG42P(BS شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone