🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27699.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

خدمت جدید تپسی برای افراد دارای معلولیت حرکتی آغاز به کار کرد

شرکت «تپ­سی» به منظور تسهیل سفرهای شهری افراد دارای معلولیت حرکتی، امکان جدیدی را در اپلیکیشن خود برای این افراد ایجاد کرده است. در این خدمت جدید، توان‌یابان با کلیک روی پروفایل خود در قسمت تنظیمات ...

شرکت «تپ­سی» به منظور تسهیل سفرهای شهری افراد دارای معلولیت حرکتی، امکان جدیدی را در اپلیکیشن خود برای این افراد ایجاد کرده است. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - در این خدمت جدید، توان‌یابان با کلیک روی پروفایل خود در قسمت تنظیمات - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - سفر، گزینه‌ «ویلچر» یا «عصا دارم» را انتخاب می‌کنند تا سفیران از وضعیت آنها آگاهی داشته باشند. ضمن آنکه تپسی با اختصاص سهم کمیسیون خود از هزینه سفر به رانندگان، جذابیت قبول این سفرها را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - توسط سفیران افزایش داده است.

«نگار عرب» مدیر روابط عمومی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تپسی در گفتگو - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - با دیجیاتو توضیح داد که خدمات جدید در دو فاز، اجرایی شده‌است. به گفته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - او در مرحله اول که اردیبهشت ماه سال جاری بود، گزینه‌هایی در بخش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - پروفایل اپلکیشن اضافه شد تا کاربران بتوانند از طریق آن، شرایط خاص خود شامل ناشنوایی/ کم شنوایی و یا دارا بودن ویلچر/عصا را به رانندگان اطلاع بدهند. تعداد مسافرانی که در فاز اول از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - این گزینه استفاده می‌کردند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - زیاد نبود: «در فاز دوم، خدمات ویژه‌ای برای افراد دارای معلولیت حرکتی در نظر گرفته شد که تاکنون با استقبال عمومی همراه بوده و انتظار می‌رود که توان‌یابان بسیاری از این خدمت بهره ببرند.»

با این حال در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود که گاهاً توان‌یابان برای پذیرش سفرها با تاخیر مواجه می‌شوند. عرب در پاسخ به این سوال دیجیاتو که تپسی چه راه حلی برای این موضوع در نظر گرفته است، توضیح داد که قبلا گزینه‌ای وجود نداشت تا مسافر به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - راننده اطلاع دهد معلول است - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - و ویلچر دارد، برای همین هم سفر زود پذیرفته می‌شد اما برخی رانندگان که خودروی آنها فضای کافی برای ویلچر نداشت، بعد از دیدن مسافر سفر را لغو می‌کردند و این تجربه بسیار ناخوشایندی بود:

«با پیشنهاد «وحید رجبلو»، موسس استارت‌آپ توانیتو، خدمات مناسب به معلولان مورد توجه قرار گرفت. رجبلو پیشنهاد داد سیستمی تعبیه شود که توان یابان بتوانند به رانندگان اطلاع دهند که ویلچر دارند. این کار در اردیبهشت ماه در تپ‌سی انجام شد اما این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - موضوع باعث شد تا رانندگان دیرتر و کمتر سفرهای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - افراد دارای معلولیت حرکتی را بپذیرند به همین دلیل ما در فاز دوم تصمیم گرفتیم تا از رانندگانی که سفرهای توان‌یابان را می‌پذیرند کمیسیونی دریافت نکنیم تا انگیزه بیشتری برای قبول این سفرها داشته باشند.»

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان
پذیرش سفر توان‌یاب‌ها - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - باعث می‌شود تا راننده کمیسیونی برای سفر پرداخت نکند.

اینطور که مدیر روابط عمومی تپسی می‌گوید، در پروفایل رانندگان، اطلاعات و آموزش‌های لازم برای کمک کردن به معلولان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - گذاشته شده تا آنها بدانند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - چطور می‌توانند به این دسته از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - مسافران خود کمک کنند. ضمن آنکه سفیران تپسی هر زمان سفر توان‌یابان را قبول کنند، پیامکی جهت یادآوری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - شرایط مسافر به آنها ارسال می‌شود.

به گفته تپ­سی این سفرها با عنوان «توان‌یاب» و با رنگ بنفش به راننده نشان داده می‌شوند و سفیری که این سفرها را قبول می‌کند، می‌بایست در خودروی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - خود جای کافی برای ویلچر یا عصا داشته باشد و در زمان سوار و پیاده شدن مسافر، به او کمک کند. برای استفاده از این امکان، کاربران دارای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - معلولیت حرکتی می توانند به منوی اپلیکیشن بروند و با کلیک روی پروفایل خود در قسمت تنظیمات سفر، گزینه‌ «ویلچر/عصا دارم» را انتخاب کنند. به این ترتیب سفرهای آنها بدون کسر کمسیون انجام خواهد شد.

گفتنی است، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - شناسایی کاربران دارای معلولیت حرکتی جهت ارائه خدمات به آن‌ها، در تعامل با سازمان بهزیستی کل کشور انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone