🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27682.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

راه‌اندازی پنجره واحد صدور مجوزهای کشور برای تسهیل روند دریافت مجوزها

«امیر ناظمی» معاون وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود خبر از راه‌اندازی «پنجره واحد صدور مجوزهای کشور» داد تا کسب و کارها برای دریافت مجوز و آغاز به کار خود با پروسه‌های اداری طولانی مدت مواجه ...

«امیر ناظمی» معاون وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود خبر از راه‌اندازی «پنجره واحد صدور مجوزهای کشور» داد تا کسب و کارها برای دریافت مجوز و آغاز به کار خود با پروسه‌های اداری طولانی مدت مواجه نشوند.

ناظمی در این مورد توضیح داد که زیرساخت کامل برای اینکه هر مجوز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان - دولتی و صنفی از طریق این سامانه ارائه شود، فراهم است: «ما به قدر سهم خود این راه سخت را آغاز کرده‌ایم، از امروز هیچ دستگاه حاکمیتی بهانه‌ای برای شفافیت در مجوزدهی نخواهد داشت!»

در همین مورد «محمد علی دهقان» معاون وزیر اقتصاد، نقشه راه را شامل ۵ محور اصلی می‌داند و می‌گوید وزارت اقتصاد به دنبال طراحی سامانه‌ای است - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان - که تنها یکبار اطلاعات هویتی افراد را بخواهد. ضمن آنکه هر استعلامی تا زمانی که تغییر نکرده نیاز به اخذ اطلاعات جدید نداشته باشد و در عین حال، همه فعالان اقتصادی کشور برای دریافت مجوز تنها به یک محل مراجعه داشته باشند: «مجوزها باید استاندارد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان - باشند و ساختار مشخصی داشته باشند و از سویی مشخص باشد چه دستگاهی مجوز را صادر کرده و زمان مورد نیاز برای صدور مجوز نیز روشن باشد.»

او در ادامه اضافه کرد که بیش از ۸ هزار رسته صنفی و ۳ میلیون واحد صنفی فعال وجود دارد که این بخش ۵۵ درصد استعلامات کشور را به خود اختصاص داده است:

«امروز گام مهمی برداشته شد و تمام درخواست های اصناف از طریق درگاه ملی مجوزها پیگیری و صادر خواهد شد. تاکنون ۳۲ هزار و ۶۰۰ درخواست مجوز در سامانه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان - ثبت و ۹ هزار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان - و ۷۰۰ مجوز نیز صادر شده است. گان بعدی در سال بعد کاهش تعداد مجوزها خواهد بود.»

«سیدحسین میرشجاعیان» معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در گفتگو با ایرنا طراحی پنجره واحد صدور مجوزهای کشور را موجب حذف - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان - مجوزهای غیرضروری و الکترونیکی شدن امور راه اندازی دانست و اعلام کرد پنجره واحد مجوزهای کشور سه زیرسامانه دارد که اکنون تکمیل شده‌اند؛ همچنین سامانه‌های «دادور» و «یاور» هفته گذشته به بهره برداری رسیدند:

«سامانه دادور امکان دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایت‌ها‌ی متقاضیان مجوزهای کسب و کار در کشور را فراهم می‌سازد. به این ترتیب این متقاضیان در صورت مواجه با مشکل در فرآیند صدور مجوز، می‌توانند از این طریق شکایت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان - خود را مطرح کنند. سامانه دادور در همه استان‌های کشور پیاده‌سازی شده است و اکنون مردم می‌توانند شکایات خود را در زمینه تعلل در صدور مجوزهای کسب و کار در آن ثبت و پیگیری کنند.»

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان

او درباره «یاور» نیز گفت که این سامانه «میز خدمت مشاوره کسب و کار» به شمار می‌رود و می‌تواند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان - متقاضیان ایجاد مشاغل جدید را راهنمایی کند. میرشجاعیان معتقد است هدف اصلی، الکترونیکی شدن صدور مجوزهاست تا متقاضیان بدانند اگر مجوزی صادر نشده، به دلیل موافقت نکردن کدام دستگاه بوده است. معاون وزیر اقتصاد یادآور شد که طبق بررسی‌های انجام شده ۴۶ دستگاه در صدور مجوزهای کسب و کار در کشور دخیل هستند:

«متاسفانه با هم در تعامل دو به دو قرار داشته و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان - امور آنها غیرالکترونیکی، دستی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان - و کاغذی انجام می شود و در نتیجه امور صدور مجوز زمان بر شده و مردم بین دستگاه‌ها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان - پاسکاری می‌شوند. معاونت اقتصادی، روی پروژه ایجاد پیشخوان مجوزهای کشور متمرکز شده است تا فرآیند صدور مجوزها را الکترونیکی کند. سیستمی که طراحی می‌شود باید قابلیت پایش و نظارت را داشته باشد.»

به گفته معاون وزیر اقتصاد، «سام» سومین سامانه مرتبط با امور کسب و کار و صدور مجوزهاست که وظیفه ساماندهی امور مجوزها را عهده دار خواهد بود. ضمن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کاشمر استان خراسان - آنکه سامانه دیگری طراحی شده که «نما» نام دارد و نقشه ملی استعلام‌ها و وضعیت شناسه‌ها را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone