🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15624.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تبلت گلکسی تب A7 لایت سامسونگ در پایگاه داده TENAA رویت شد

مستندات مربوط به تبلت اقتصادی گلکسی تب A7 لایت سامسونگ در پایگاه داده TENAA از طراحی ظاهری و برخی مشخصات آن خبر می‌دهد. گلکسی تب A7 سامسونگ یکی از پرفروش ترین تبلت‌های اندرویدی در بازار ...

مستندات مربوط به تبلت اقتصادی گلکسی تب A7 لایت سامسونگ در پایگاه داده TENAA از طراحی ظاهری و برخی مشخصات آن خبر می‌دهد.

گلکسی تب A7 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - سامسونگ یکی از پرفروش ترین تبلت‌های اندرویدی در بازار میان‌رده‌هاست. کره‌ای‌ها تصمیم دارند نسخه لایت این دستگاه را با قیمت اقتصادی و مشخصاتی کاربرپسند معرفی و به بازار عرضه کنند. به نظر می‌رسد تبلت جدید سامسونگ خرداد ماه امسال رونمایی خواهد شد و اکنون مراحل دریافت گواهینامه TENAA را طی می‌کند.

تصاویر و مستندات منتشر شده از طریق پایگاه داده TENAA نشان می‌دهد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - که تبلت نسخه لایت گلکسی تب A7 طراحی مشابه با گلکسی تب A7 دارد. به علاوه، رندر به اشتراک گذاشته شده شباهت زیادی به رندر منتشر شده توسط ایوان بلس، از منابع معتبر حوزه فناوری در توییتر دارد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی

پیش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - از این گفته شده بود که گلکسی تب A7 لایت از نمایشگر ۸.۴ اینچی LCD بهره خواهد برد. همچنین کاربران باید منتظر دستگاهی با چیپست هلیو P22T مدیاتک با رم ۳ گیگابایتی باشند. تبلت جدید سامسونگ از باتری ۵۱۰۰ میلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - آمپر ساعتی و اندروید ۱۱ بهره خواهد برد. دوربین روی پنل جلویی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - و پشتی این تبلت فاقد فلش LED است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی

تبلت جدید کره‌ای‌ها موفق به دریافت تاییدیه FCC شده و ماه گذشته - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - نیز تاییدیه بلوتوث SIG‌ را دریافت کرده. در مستندات FCC‌ اطلاعاتی در مورد مشخصات تبلت نسخه لایت به اشتراک گذاشته نشده است. همچنین مستندات مربوط به تاییدیه بلوتوث نیز فقط به این نکته اشاره می‌کند که تبلت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - جدید از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند.

گزارش دیگری مدعی شده که این تبلت همراه با گلکسی تب S7 لایت از راه می‌رسد، تبلتی که در نسخه‌های وای فای، 4G LTE و 5G در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود گلکسی تب S7 لایت در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، صورتی و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - سبز روانه بازار شود. در آینده اطلاعات بیشتری از این محصولات منتشر خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone