🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19897.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات و رندرهای گوگل پیکسل ۵ افشا شد؛ نمایشگر ۹۰ هرتزی و پشتیبانی از 5G

کمتر از یک ماه پیش پیکسل 4a معرفی شد و انتظار می‌رود گوگل پیکسل ۵ اوایل مهرماه معرفی شود. اخیرا مشخصات و رندرهای این گوشی هوشمند افشا شده‌اند. گوشی گوگل پیکسل ۵ به صفحه نمایش ...

کمتر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - از یک ماه پیش پیکسل 4a معرفی شد و انتظار می‌رود گوگل پیکسل ۵ اوایل مهرماه معرفی شود. اخیرا مشخصات و رندرهای این گوشی هوشمند افشا شده‌اند.

گوشی گوگل پیکسل ۵ به صفحه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - نمایش ۶ اینچی مجهز خواهد شد و پیکسل 4a 5G نیز از نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می‌برد که با توجه به استانداردهای کنونی، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - هیچ کدام از آن‌ها ابعاد خیلی بزرگی ندارند، با این حال - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - همچنان از پیکسل 4a با پنل ۵.۸۱ اینچی بزرگتر هستند. انتظار می‌رود پیکسل ۵ به علت حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر ابعاد کلی مشابه با پیکسل 4a داشته باشد.

گوگل برای گوشی آینده خود صفحه نمایش OLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز درنظر می‌گیرد، این احتمال وجود دارد که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - این ویژگی در نمایشگر پیکسل 4a 5G نیز مورد استفاده قرار بگیرد. احتمالا رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه‌ها برابر فول اچ دی پلاس باشد.

برخلاف پیکسل 4a که دارای دوربین اصلی تکی است، پیکسل ۵ به دوربین اصلی دوگانه مجهز می‌شود که البته برخلاف - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - پیکسل ۴ با دوربین تله فوتو، دوربین دوم از نوع اولترا واید خواهد بود. این گوشی هوشمند نسبت به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - پیکسل ۴ باتری بزرگتری خواهد داشت و گوگل در آن از یک باتری ۳,۰۸۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. این دستگاه از فناوری شارژ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - بی‌سیم ۱۵ واتی و ۵ واتی معکوس پشتیبانی می‌کند.

پیکسل ۵ و همچنین پیکسل 4a 5G به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز خواهند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - شد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - که پیکسل ۵ از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. رندرهای پیکسل ۵ از حفره درون نمایشگر برای میزبانی دوربین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - سلفی و همچنین سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خبر می‌دهند و طراحی ماژول دوربین نیز مشابه پیکسل 4a است.

در حالی که گوگل قیمت گوشی پیکسل 4a 5G را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - ۴۹۹ دلار در ایالات متحده آمریکا اعلام کرده، درباره قیمت پیکسل ۵ اطلاعاتی منتشر نشده، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - با این حال با توجه به مشخصات فنی افشا شده انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - قیمتی در حدود ۶۰۰ به فروش برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone