🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28973.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های شاتل‌ موبایل به بازار رسید

شاتل موبایل از ارائه رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور به بازار خبر داد. سومین رنج شماره‌های شاتل موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۲ به بازار عرضه شد. ...

شاتل موبایل از ارائه رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور به بازار خبر داد. سومین رنج شماره‌های شاتل موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۲ به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل افزایش تعداد مشترکین و رشد تقاضا برای این اپراتور تلفن همراه موجب شده تا آنها پس از دریافت مجوز از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سومین رنج شماره‌های شاتل موبایل را با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۲ به بازار ارتباطات کشور عرضه کنند.

 

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان

بر اساس همین گزارش، رنج‌های قبلی این اپراتور یعنی ۰۹۹۸۱۰ و ۰۹۹۸۱۱ با توجه به پوشش سراسری  3G و 4G در کل کشور و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - ارائه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - سرویس‌هایی نظیر تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - سیار، سرویس تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت و سرویس انتقال باقی‌مانده ترافیک بسته‌های اینترنت به دوره بعد برای اولین بار در ایران، همچنین بسته‌های ترکیبی مقرون به صرفه و متنوع در کنار پشتیبانی تلفنی و آنلاین غیر حضوری شبانه‌روزی دو زبانه، مورد استقبال گسترده متقاضیان قرار گرفت و در پی آن رنج جدید شاتل موبایل با پیش‌شماره ۰۹۹۱۸۱۲ نیز وارد بازار شد.

گفتنی است سیم‌کارت‌های شاتل‌ موبایل با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - رنج جدید شماره از طریق ۴۰۰ مرکز خدمات شاتل و بیش از هزار نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور، سامانه فروش آنلاین شاتل‌ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - موبایل و سامانه فروش تلفنی شاتل‌ موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به متقاضیان عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone