🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28968.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تپ‌سی امکان تسویه حساب در لحظه را برای رانندگان خود فراهم کرد

پیش از این در دیجیاتو درباره مشکلاتی که شهروندان حین پرداخت کرایه‌های تاکسی‌های آنلاین داشتند نوشته بودیم؛ مشکلی که البته در آن رانندگان هم حق داشتند  و درآمد خود را در لحظه می‌خواستند. این موضوع ...

پیش از این در دیجیاتو درباره مشکلاتی که شهروندان حین پرداخت کرایه‌های تاکسی‌های آنلاین داشتند نوشته - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - بودیم؛ مشکلی که البته در آن رانندگان هم حق داشتند  و درآمد خود را در لحظه می‌خواستند. این موضوع توسط تیم تپ‌سی حل شده و نسخه جدید اپلیکیشن رانندگان این سامانه اینترنتی، قابلیت پرداخت آنی به رانندگان را فعال کرده است.

«هومن دمیرچی» مدیر عملیات تپ سی با اعلام این خبر به دیجیاتو می‌گوید که آنها چندین ماه در تلاش بودند که این قابلیت را برای رانندگان راه‌اندازی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - کنند تا زودتر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - به درآمد روزانه خود برسند اما مشکلاتی وجود داشت که مانع از تحقق این کار می‌شد:

«بالاخره بعد از چند ماه تلاش توانستیم این قابلیت را راه‌اندازی کنیم و فعلا با یک بانک همکاری کردیم و به زودی با بانک‌های دیگر هم این کار را انجام خواهیم داد. در حال حاضر رانندگان با آپدیت کردن اپلیکیشن نسخه راننده خود با گزینه تسویه حساب در لحظه مواجه می‌شوند که با انتخاب آن بعد از یک فرایند ۲۴ ساعته، می‌توانند درخواست آنی واریز وجه را از ما - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - داشته باشند.»

دمیرچی امیدوار است تا بتوانند این همکاری را با بانک‌های دیگر هم ادامه دهند و تاکید دارد که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - در این قابلیت، نه خبری از کمیسیون بیشتر از سوی تپ‌سی است و نه اینکه محدودیتی در سقف برداشت راننده وجود دارد. مدیر عملیات تپ سی همچنین به دیجیاتو می‌گوید - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - که روزهای تعطیل هم این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - امکان همچنان پابرجاست و رانندگان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - می‌توانند در ایام تعطیلات هم از این قابلیت بهره‌مند شوند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان

خردادماه امسال بود که دمیرچی در گفتگوی خود با دیجیاتو گفته بود: «ما زیرساخت‌های لازم برای پرداخت لحظه‌ای درآمدهای رانندگان را داریم و با چند بانک درباره - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - تحقق این هدف صحبت کردیم و استقبال می‌کنیم اگر سیستمی بتواند با ما در این راه همکاری کند.»

طی ماه‌های گذشته، تمایل رانندگان به دریافت نقدی هزینه سفر و ترجیح مسافر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - به پرداخت آنلاین، مشکلات و نارضایتی‌هایی را برای هر دو طرف ایجاد کرده بود. تپ‌سی با حل پیچیدگی‌های فنی و مالی این موضوع و در جهت رفاه رانندگان و مسافران، این امکان را برای نخستین بار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - در تاکسی‌های اینترنتی ایران فعال کرده است.

این امکان جدید، از امروز به اپلیکیشن رانندگان تپ‌سی اضافه شده و انتظار می‌رود به تدریج توسط تمامی رانندگان مورد استفاده قرار بگیرد.

گفتنیست رانندگان تپ‌سی برای استفاده از این امکان باید نسخه جدید را دانلود کرده و شماره - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - شبای خود در یکی از بانک‌های طرف قرارداد را در اپلیکیشن راننده تپ‌سی وارد کنند. در حال حاضر، این امکان با یک بانک شروع شده و در آینده بسیار نزدیک، بانک‌های جدید به این قابلیت اضافه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
اطراف بنیادشهید نیشابور هم تعمیر مایکروفر سامسونگ MS23K3513AW هم دارید؟
پاسخ: بله در بنیادشهید شهر نیشابور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone