🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28992.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ویرایش ویدیو و ساخت کلیپ با اپلیکیشن YouCam Video؛ لحظه‌ها را جاودانه کنید

نام محصولات استودیوی Perfect Corp، عموما با زیبایی گره خورده؛ اپلیکیشن‌هایی مثل YouCam Perfect که تلاش می‌کنند سوژه‌ها را از آن چه هستند زیباتر و دلنشین‌تر نشان دهند. حالا همین رویه در محصول جدید این ...

نام محصولات استودیوی Perfect Corp، عموما با زیبایی گره خورده؛ اپلیکیشن‌هایی مثل YouCam Perfect که تلاش می‌کنند سوژه‌ها را از آن چه هستند زیباتر و دلنشین‌تر نشان دهند. حالا همین رویه در محصول جدید این شرکت که یک ویرایشگر ویدیوست هم ادامه پیدا کرده تا بتوانید با آن کلیپ‌هایی زیبا، جذاب و به یاد‌ماندنی بیافرینید.

YouCam Video متفاوت - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از ویرایشگرهای ویدیوی دیگر نیست. طبق الگوی امتحان پس‌داده همیشگی، رابط کاربری اپ با الهام از نرم‌افزارهای مشهور دسکتاپ همچون ادوبی پریمیر طراحی شده و کار ویرایش را روی یک تایم‌لاین انجام می‌دهید؛ البته کمی ساده‌تر از چیزی که در دسکتاپ دیده بودید.

ویرایشگر ویدیوی YouCam برای ویرایش‌های ساده عملکرد خوب و قابل قبولی دارد و به میزان کمی هم می‌توان روی آن برای - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ویرایش‌های حرفه‌ای حساب باز کرد. ساده‌ترین کاری که با این اپ انجام می‌دهید، این است که اسلایدشوهای موزیکال بسازید. بدین صورت - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که عکس‌ها را پشت سر هم بچینید و با اضافه کردن افکت و موسیقی، کلیپی موزیکال بسازید.

تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

YouCam Video برای این کار امکانات کافی در اختیارتان قرار می‌دهد. ترکیب عکس و ویدیو، افکت‌های جابجایی، افرودن متن و تصویر متحرک، تنظیمات کامل رنگ‌آمیزی و افکت‌های گرافیکی و در نهایت، کم و زیاد کردن سرعت و تکرار سکانس از جمله این قابلیت‌ها هستند.

خوشبختانه YouCam تمامی این امکانات - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را به رایگان ارائه می‌کند، و زمانی که به اینترنت متصل باشید - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هم اثری از تبلیغات مشاهده نمی‌کنید. با این وجود خروجی‌ها (که در حالت رایگان نهایتا می‌توانند HD باشند) همگی با واترمارک YouCam به شما تحویل داده می‌شوند.

این یکی از محدودیت‌هایی است که هنگام کار با اپلیکیشن به آن بر می‌خورید. نکته بعد این که با وجود تعیین بیت ریت و سرعت فریم، امکان تنظیم نسبت تصویر در YouCam Video وجود ندارد که جزو محدودیت‌های عجیب آن به حساب می‌آید.

تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

با توجه به این که همین حالا هم بعضی ویرایشگرهای موبایل، چنین ویژگی‌هایی را به کاربران خود ارائه می‌کنند ضمن این که بر خلاف YouCam Video ساختار لایه‌ای هم دارند، جایگاه این اپلیکیشن را باید جایی ما بین ویرایشگرهای حرفه‌ای و آماتور بدانیم.

البته خصوصیتی در YouCam Video هست که شاید در ویرایشگرهای ویدیوی دیگر نبینید، که Skin Smoother نام دارد؛ قابلیتی که مستقیما روی «زیبایی» سوژه‌ها اثر می‌گذارد و اتفاقا نتایج خوبی هم - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تحویل می‌دهد. به لطف Skin Smoother می‌توانید پوست چهره سوژه‌ها - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را کمی کش بدهید تا هم جوان‌تر به - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نظر برسند و هم آثار جوش و چین و چروک کمتر شوند.

یکی دیگر از مزایای YouCam - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Video هم امکان ترکیب چند موسیقی با یکدیگر است. به لطف وجود یک میکسر، می‌توانید چند موزیک کوتاه را به هم بچسبانید و کنترل حجم صدای هر بخش را هم به طور جداگانه در اختیار داشته باشید. این یکی از ویژگی‌های خوبیست که دسترسی به آن حتی در بعضی از ویرایشگرهای مطرح موبایل هم دیده نمی‌شود و YouCam Video آن را به ساده‌ترین شکل پیاده‌سازی کرده.

YouCam Video در حال حاضر برای پلتفرم اندروید منتشر شده اما بعید نیست که - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مثل سایر محصولات Perfect Corp، شاهد انتشار - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آن برای پلتفرم آی - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - او اس هم باشیم. اگر برای ویرایش - تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ویدیو و ساخت کلیپ به دنبال اپلیکیشنی ساده و سر راست می‌گردید، حتما YouCam Video را امتحان کنید.

تعمیرات مایکروفر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

YouCam Video

سازنده: .Perfect Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 64 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone