🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28991.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نام HTC روی گوشی‌های دیگر شرکت‌های هندی حک می‌شود

شرکت HTC اوضاع خوبی در بازار تلفن‌های هوشمند ندارد چرا که این شرکت علیرغم کاهش تمامی هزینه‌های عملیاتی، زیان گسترده‌ای داده و سال گذشته کمترین درآمد خود طی ۶ سال گذشته را بدست آورده. با این حال ...

شرکت HTC اوضاع خوبی در بازار تلفن‌های هوشمند ندارد چرا که این شرکت علیرغم کاهش تمامی هزینه‌های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - عملیاتی، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - زیان گسترده‌ای داده و سال گذشته کمترین درآمد خود طی ۶ سال گذشته را بدست آورده. با این حال مدیر عامل HTC مدعی شده این کمپانی بازار تلفن‌های هوشمند را ترک نمی کند. این شرکت تایوانی قصد دارد با پرچمدارانش خداحافظی کرده و روی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - بازار میان‌رده‌ها یا موبایل‌های اقتصادی تمرکز کند. حال به نظر می‌رسد این کمپانی روند تازه دیگری نیز در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - پیش گرفته و قصد دارد به برخی تولیدکنندگان موبایل اجازه دهد، محصولاتشان را با نام HTC عرضه کنند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران

چندی پیش شرکت بلک بری این استراتژی را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - انتخاب کرده بود و به نظر می‌رسد کمپانی تایوانی نیز قصد دارد ردپای آن را دنبال کرده و مدت بیشتری در بازار تلفن‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - باقی بماند.

گزارش شده که کمپانی HTC در حال مذاکره با کمپانی‌های هندی میکروماکس، Lava و Karbonn بوده تا به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - آنها اجازه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - دهد نام این برند تایوانی را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - روی تولیداتشان حک - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - کنند و تلفن‌های هوشمند این سه تولید کننده با همین نام عرضه شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران

این روش و استراتژی می‌تواند روند برد-بردی برای دو طرف داشته باشد چرا که از یک سو HTC می‌تواند اندکی درآمدزایی کند و گامی برای حل کردن مشکلات مالی خود بردارد. علاوه بر این، سه شرکت نه چندان معروف هندی می توانند از نام، شهرت و تاریخ این برند تایوانی استفاده کرده و میزان فروش تلفن‌های هوشمند خود را بالا ببرند.

در حال حاضر جزئیاتی از این قرارداد منتشر نشده و مشخص نیست HTC قرار است بابت فروش هر کدام از گوشی‌های این سه شرکت هندی، چقدر پول به جیب بزند. با این وجود گفته شده کمپانی تایوانی در روند طراحی و تولید این تلفن‌های هوشمند نیز نظارت خواهد کرد تا محصولی شایسته نام برند خودشان عرضه شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران

در حال حاضر، گوشی‌های اقتصادی و میان رده محبوبیت بالایی در بازار هند دارند و کاربران هندی آنچنان علاقه‌ای به خرید پرچمداران نشان نمی دهند. به نظر شما HTC می‌تواند با استراتژی‌های جدیدش، بار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - دیگر نام برند خود را احیاء کند؟ یا اینکه سرنوشتی مشابه بلک - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - بری انتظارش را می‌کشد؟

 

تماشا کنید: استیون اسپیلبرگ در پشت صحنه‌ Ready Player One با هدست HTC Vive

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone