🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28979.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل و اپل حریف اپلیکیشن عربستانی کنترل زن نشدند

چندی پیش یک اپلیکیشن کنترل همسر عربستانی اعتراض سناتور‌های آمریکایی را برانگیخت. مردان عرب می‌توانستد با استفاده از اپ ابشر همسران و دختران خود را از راه دور کنترل کرده و مانع خروج آن‌ها از کشور ...

چندی پیش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - یک اپلیکیشن کنترل همسر عربستانی اعتراض سناتور‌های آمریکایی را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - برانگیخت. مردان عرب می‌توانستد با استفاده از اپ ابشر همسران و دختران خود را از راه دور کنترل کرده و مانع خروج آن‌ها از کشور - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - بشوند. به همین دلیل این احتمال وجود داشت که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - گوگل و اپل سعی کنند این اپ را از پلتفرم‌های خود حذف کنند اما به نظر می‌رسد این دو غول بزرگ صنعت تکنولوژی نتوانسته‌اند حریف این اپلیکیشن عربستانی کنترل زن بشوند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران

گوگل به تازگی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده با وجود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - تلاش‌های متعددی که در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - راستای مقابله با ادامه فعالیت این اپ انجام داده، موفق نشده این اپلیکیشن را از فروشگاه پلی استور حذف کند. اپل نیز عنوان کرده تلاش‌هایش برای مقابله با فعالیت این اپلیکیشن عربستانی موفقیت‌آمیز نبوده اما دلیلی برای این مسئله بیان نکرده.

به گزارش خبرگزاری‌ های مختلف مردان عرب با استفاده از ابشر یا همان اپلیکیشن عربستانی کنترل زن می‌توانند زنان یا دخترانشان را ردیابی کنند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - و از موقعیت جغرافیایی آنها با خبر باشند. علاوه بر این، ابشر به مردان سعودی اجازه می دهد تا مانع خروج بدون اجازه دختران و زنانشان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - از عربستان یا پناهندگی آنها بشوند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران

در گزارش معرفی این اپ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - نوشته شده بود که مردان عرب می‌توانند از زنان خانواده خود که در ابشر ثبت نام کرده‌اند، «نگهبانی» کنند. ذکر شدن کلمه نگهبانی، اعتراض بسیاری از فعالان حقوق زنان جهان را برانگیخت که یکی از معروفترین آنها Jackie Speier سناتور کالیفرنیا بود. او سعی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - کرد با ارسال نامه‌ای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - به گوگل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - و اپل، آنها از نحوه‌ی فعالیت این اپ مطلع کرده تا آنها نیز اپلیکیشن عربستانی کنترل زن را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - از پلی استور و اپ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - استور حذف کنند.

بد نیست بدانید برنامه ابشر به شکل رسمی توسط مرکز اطلاعات ملی دولت عربستان سعودی منتشر شده و مطابق با قوانین این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - کشور است. شاید به همین دلیل است که حذف این اپ با مشکل رو به رو شده و گوگل یا اپل حریف آن نشده اند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران

ظاهرا ابشر بیشتر از همه چیز به خاطر جلوگیری از تلاش‌های زنان و دختران برای پناهندگی در خارج از عربستان مورد استفاده قرار می‌گیرد و این امکان را برای حکومت فراهم می کند تا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شیرگاه استان مازندران - این زنان را قبل از ترک کشور دستگیر کند. به همین دلیل بعید است چنین اپلیکیشنی از پلی استور و اپ استور حذف گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone