🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28964.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ایرپاد 2 با قابلیت شارژ بی سیم سریع عرضه خواهد شد

این احتمال وجود دارد که اپل پنجم فروردین ماه از ایرپاد 2 رونمایی کند. حال شایعاتی از این هدفون بی سیم منتشر شده که ویژگی‌های آن را برملا کرده است. شایعات حاکی از آن است ...

این احتمال وجود دارد که اپل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - پنجم فروردین ماه از ایرپاد 2 رونمایی کند. حال شایعاتی از این هدفون بی سیم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - منتشر شده که ویژگی‌های آن را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - برملا کرده است.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران

شایعات حاکی از آن است که ایرپاد 2 مقاومت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - بهتری نسبت به آب خواهد داشت و یک - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - پوشش لاستیکی بهتر روی آن می‌پوشاند که به متریال استفاده شده در اپل پنسل 2 شباهت دارد.

علاوه بر این کیفیت صدا و قابلیت دستیار هوش مصنوعی سیری نیز در این هدفون بی سیم بهبود پیدا می‌کند. نسخه‌ دیگری از ایرپاد 2 به رنگ مشکی نیز عرضه خواهد شد اما مهمترین قابلیت تازه‌ این گجت شارژ بی سیم سریع خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران

شایعات نشان می‌دهد که ایرپاد 2 قرار است از استاندارد Qi - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - برای شارژ بی سیم بهره ببرد و سرعت شارژ نیز افزایش پیدا کند. افشاگری معروف با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - مدعی شده که استفاده از ویژگی جدید موجب می‌شود که خود ایرپاد و کیس آن طی مدت تنها ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ شوند.

برخی شایعات قبلی حاکی از این بود که کیس ایرپادها به لطف تکنولوژی شارژ بیسیم به کاربران آیفون امکان خواهد داد که در حین حرکت موبایل خود را شارژ نمایند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران

بر اساس گزارش‌های منتشر شده هزینه تولید کیس جدید ایرپاد بیشتر خواهد بود چرا که در ساخت آن از مدار ترکیبی (انعطاف پذیر-سخت) پیشرفته تر، لولای بهبودیافته برای پشتیبانی از طراحی جدید و مقاومت بیشتر در برابر حرارت استفاده خواهد شد.

به منظور بهینه سایز انتقال و کیفیت صدا ویژگی های بلوتوثی این گجت ها نیز دستخوش تغییر می شود. اپل برای آن دسته از کاربران که به دنبال صرف هزینه بیشتر برای خرید مدل های جدید نیستند امکان تهیه کیس به صورت جداگانه را فراهم خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران

انتظار می‌رود که اپل طی رویدادی در روز پنجم فروردین ماه، از ایرپاد 2 به همراه آیپد‌های سال ۲۰۱۹ رونمایی کند. علاوه بر این گجت‌ها قرار است آیپد مینی  5 - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - نیز معرفی شود که در واقع همان آیپد مینی 4 به شمار می‌رود که تنها چیپست جدیدی برایش انتخاب شده و از لحاظ زبان طراحی تغییر خاصی نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone