🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28988.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی اس ۱۰ بهترین نمایشگر دنیای موبایل را دارد

سامسونگ در تولید سری گلکسی اس ۱۰ دست و دلبازی قابل توجهی به خرج داده و نتیجه آن راهیابی این پرچمدارها به صدر لیست سایت هایی نظیر dxomark بود و حالا نوبت به تمجید دیسپلی ...

سامسونگ در تولید سری گلکسی اس ۱۰ دست و دلبازی قابل توجهی به خرج داده و نتیجه آن راهیابی این پرچمدارها به صدر لیست سایت هایی نظیر dxomark بود و حالا نوبت به تمجید دیسپلی میت از  این گوشی ها است.

گلکسی اس ۱۰ به نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - دینامیک امولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - پشتیبانی از HDR10 پلاس مجهز شده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - که ۸۸.۳ درصد از پنل جلو را پوشش می دهد. پنل این گوش یکی از نخستین نمایشگرهای حفره دار دنیا است که سنسور سلفی زیر آن قرار گرفته است.

حداکثر روشنایی مساله ای است که کاربران چندان به آن اهمیت نمی دهند اما هرچه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - این میزان بالاتر باشد تصویر زیر نور مستقیم از وضوح - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - بیشتری برخوردار خواهد بود. این میزان برای اس ۱۰ برابر ۱۲۱۵ نیت عنوان شده که ۱۷ درصد از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - گلکسی اس ۹ بالاتر است و در عین حال بازدهی انرژی آن نسبت به مدل قبلی ۱۰ درصد بهبود پیدا کرده است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان

نمایشگر گلکسی اس ۱۰ به لطف بهینه سازی های محرمانه از کالیبراسیون رنگی عالی برخوردار شده اند و به گفته دیسپلی میت رنگ های گلکسی اس ۱۰ از نظر بصری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - تمام عیار و بی نقص است. شاید تمایز کیفیت صفحه نمایش این موبایل با گلکسی اس ۹، نوت ۹ و پیکسل ۳ اکس ال از نظر بصری قابل تشخیص نباشد اما امتیاز  ۰.۴ JNCD (انحراف در دقت رنگ ها) نشان دهنده برتری پرچمدار جدید است. همچنین کیفیت و دقت رنگ ها از زوایای کناری نسبت به رقبا بهتر حفظ می شوند.

این دستگاه یکی از معدود گجت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - های  با پوشش صد در صدی گاموت رنگی عریض موسوم به DCI-P3 است. مجموع - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - این موارد باعث شده دیسپلی میت رتبه A پلاس - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - را برای نمایشگر گلکسی اس ۱۰ در نظر گرفته و مطابق معمول پرچمدار جدید سامسونگ را در صدر لیست با کیفیت ترین پنل های موبایل قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone