🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28985.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کامل گلکسی A60 لو رفت؛ دوربین سه گانه ۳۲ مگاپیکسلی

پیشتر گزارش شده بود که سامسونگ هدف دارد سال ۲۰۱۹ میلادی فعالیت  بخش موبایل‌های اقتصادی و گوشی‌های میان رده خود را بالا ببرد تا همچنان توان رقابت در بازار را داشته باشد.کمپانی کره‌ای تا به حال ...

پیشتر گزارش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - شده بود که سامسونگ هدف دارد سال ۲۰۱۹ میلادی فعالیت  بخش موبایل‌های اقتصادی و گوشی‌های میان رده خود را بالا ببرد تا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - همچنان توان رقابت در بازار را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - داشته باشد.کمپانی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - کره‌ای تا به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - حال رسما از گلکسی A30 و A50 رونمایی کرده و مشخصاتی از دوربین چهارگانه میان رده گلکسی A90 منتشر شده که قرار است در سال جاری میلادی عرضه شود. حال برگه‌‌ مشخصات کامل گلکسی A60 نیز در فضای مجازی لو رفته که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد از میان رده‌ی دیگری در سال ۲۰۱۹ میلادی رونمایی کند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران

لیست مشخصات لو رفته از گلکسی A60 نشان می‌دهد که این موبایل یک صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - سوپر امولد ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی خواهد داشت. علاوه بر این میان رده‌ جدید سامسونگ از پنل Infinity-U بهره می‌برد و بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر این موبایل محل قرارگیری دوربین سلفی و سنسور‌هایش خواهد بود.

ضمن اینکه روی این موبایل اثری از سنسور فیزیکی اثر انگشت به چشم نمی‌خورد و سامسونگ ترجیح داده که برای گلکسی A60 از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - استفاده کند.

علاوه بر این گلکسی A60 همانند دیگر گوشی‌های سری A از متریال 3D Glasstic بهره می‌برد. به عبارت دیگر کمپانی سامسونگ برای بدنه‌ی این گوشی، ترکیبی از شیشه و پلاستیک بکار برده که نمی تواند از لحاظ زیبایی با پرچمداران این شرکت برابری کند.

دوربین سه گانه ۳۲ مگاپیکسلی گلکسی A60

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران

همچنین در بدنه‌ی پشتی این موبایل، آرایه دوربین سه گانه‌ای تعبیه خواهد شد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - که از یک لنز۳۲ مگاپیکسلی اصلی، سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی و حسگر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - تشکیل می‌شود. علاوه بر این یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - دیگر نیز نقش دوربین سلفی را در این موبایل ایفا خواهد کرد.

چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران

در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - قسمت دیگر این برگه مشخصات نوشته شده که گلکسی A60 از چیپست SM6150 بهره می‌برد که این نام در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - واقع به چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ اشاره دارد. همچنین این چیپست - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار خواهد داشت. ضمن این یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چالوس استان مازندران - موبایل را بر عهده خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای طی چند ماه آینده از این میان رده‌ی پریمیوم رونمایی کند و از آنجایی که گلکسی A50 به نرخی معادل ۲۸۰ دلار عرضه شده بود، احتمالاً گلکسی A60 کمتری گرانتر قیمت بخورد.

 

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی سامسونگ قدرت دوربین چهارگانه گلکسی A9 را به رخ می کشد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone