🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28955.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت «نوشتن هوشمند ایمیل» در دسترس تمام گوشی‌های اندرویدی قرار گرفت

چند ماه پیش گوگل قابلیت نوشتن هوشمند (Smart Compose) را به نسخه دسکتاپ جیمیل آورد که امکان نگارش ایمیل با کمک فناوری یادگیری ماشینی را میسر می‌کرد. مشابه «تکمیل خودکار کلمات» (autocomplete) این سیستم نیز هنگام نوشتن ...

چند ماه پیش گوگل قابلیت نوشتن هوشمند (Smart Compose) را به نسخه دسکتاپ جیمیل آورد که امکان نگارش ایمیل با کمک فناوری یادگیری ماشینی را میسر می‌کرد. مشابه «تکمیل خودکار کلمات» (autocomplete) این سیستم نیز هنگام - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان - نوشتن متن ادامه آنچه را که ممکن است تایپ کنید، حدس می‌زند.

در واقع اگر در حال نوشتن کلمه‌ای هستید و سیستم به درستی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان - بقیه جمله را تشخیص دهد، کافیست روی دکمه تب کیبورد بزنید تا جمله تکمیل شود. از زمان عرضه نسل سوم پیکسل‌ها، این قابلیت به صورت انحصاری به این گوشی‌ها آمد و حالا به‌نظر می‌رسد به زودی بقیه موبایل‌های اندرویدی هم می‌توانند از Smart Compose استفاده کنند.

وب‌سایت اندروید پلیس در تست نسخه جدید اپلیکیشن اندروید جیمیل متوجه شده که این سیستم روی پیکسل ۲، گلکسی اس ۹ پلاس و وان پلاس ۶ نیز کار می‌کند. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان - اگر Smart Compose برای‌تان فعال شده باشد، وقتی که به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان - منوی تایپ اپلیکیشن می‌روید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان - پیغامی مبنی بر ساز و کار این قابلیت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان - نمایش داده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان

به‌این صورت که هنگام نمایش پیشنهادها، با سوایپ صفحه به سمت راست می‌توانید آن را قبول کنید. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان - اگر هم نخواستید، با ادامه تایپ پیشنهاد لغو می‌شود. Smart Compose به صورت خودکار روی گوشی‌ها فعال شده و کسانی که ترجیح می‌دهند پیشنهادی دریافت نکنند، باید به تنظیمات جیمیل و اکانتی که در آن می‌خواهند این قابلیت را - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان - غیرفعال کنند بروند.

در اینجا با برداشتن تیک Smart Compose دیگر شاهد هیچ پیشنهادی هنگام نوشتن ایمیل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان - نخواهید بود. در تست‌های اندروید پلیس این قابلیت روی نسخه ۹.۲.۳ ظاهر شده است. بنابراین اگر خواهان تست Smart Compose هستید و هنوز این ویژگی را دریافت نکرده‌اید، مطمئن شوید که نسخه جدیدتر اپلیکیشن را گرفته‌اید.

بد نیست بدانید اوایل ماه گوگل طراحی جدید متریال جیمیل را در دسترس کاربران اندرویدی قرار داد. این به‌روزرسانی المان‌های تازه طراحی گوگل مانند فونت جدید این کمپانی را - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان - به اپلیکیشن جیمیل اضافه کرد. همچنین یک نوار جستجو نیز به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان - بالای صفحه افزوده شد و منوبار قرمز رنگی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرین شهر استان اصفهان - که در نسخه‌های پیشین این اپلیکیشن شاهد آن بودیم نیز حذف شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آدنا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
چقدر خوشحالم که خدمات عالی شرکت الو رو تجربه کردم. تعمیر لباسشویی زانوسی ZWF91483WH من رو به بهترین شکل انجام دادند و به وقتش هم تحویل دادن. خیلی خوشحالم که شعبه زرین شهر رو داریم و خدمات خوبی هم از این شرکت در این منطقه داریم. از شرکت الو و کارکنان محترمشونم از صمیم قلب تشکر می‌کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone