🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28960.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

«رسید» به مقصد نرسید؛ فعالیت اپلیکیشن رسید متوقف می‌شود

گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان به این جمع‌بندی رسیده است که به دلیل وجود مشکلات و موانع گوناگون بر سر راه توسعه‌ اپیلکیشن رسید (سرویس پرداخت موبایلی) فعالیت آن را متوقف کند. «حسام آرمندهی» مدیرعامل ...

گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان به این جمع‌بندی رسیده است که به دلیل وجود مشکلات و موانع گوناگون بر سر راه توسعه‌ اپیلکیشن رسید (سرویس پرداخت موبایلی) فعالیت آن را متوقف کند.

«حسام آرمندهی» مدیرعامل گروه توسعه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - فناوری اطلاعات هزاردستان، انحصارگرایی برخی نهادها، پیچیدگی‌های همکاری با ارائه‌دهندگان خدمات شهری، کمبودهای قانون‌گذاری و تنظیم مقررات در سیستم بانکی کشور و وجود موانع و خلاهای قانونی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - متعدد در حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی کشور را از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - جمله این مشکلات می‌داند و می‌گوید:‌

«در مجموعه هزاردستان در همفکری با اعضای تیم رسید به این نتیجه رسیدیم که با وجود چالش‌های موجود و محدودیت شدید منابع انسانی (به عنوان باارزش‌ترین دارایی ما)، با تمرکز بر سایر محصولات خود - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - می‌توانیم در خلق ارزش‌های ماندگارتر، نقش موثرتر و مفیدتری ایفا کنیم.»

به گفته او مجموعه رسید در مدت فعالیت خود علاوه بر دستیابی به حدود ۲۰۰ هزار نصب فعال، دستاوردهای گوناگونی در عرصه‌ی صنعت خدمات پرداخت در ایران داشته است که از جمله آنها تعامل با سازمان‌ها و شرکت‌های حوزه پرداخت بوده که نقش بسزایی در بهبود تجربه‌ کاربری درگاه‌های بانکی ایفا کرده است:

«از سوی دیگر، تأخیر طولانی و وضعیت نامشخص روند اصلاح نظام - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - کارمزد خدمات بانکی و انحصارطلبی و کندی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - سازمان‌های زیرمجموعه‌ی شهرداری در ارائه‌ی خدمات شهری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - و در عمل، عدم استقبال این نهاد از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، از جمله چالش‌هایی‌ست که ما و دیگر کسب و کارهای نوپای حوزه‌ پرداخت الکترونیکی با آن دست و پنجه نرم کردیم و اکنون به این جمع‌بندی رسیدیم که در شرایط موجود خوش‌بینی و بلندپروازی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - ما در این موضوعات منطقی نخواهد بود.»

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان

بر اساس صحبت‌های حسام آرمندهی هیچ تعدیل نیرویی در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - مجموعه صورت نگرفته و همه‌ اعضای این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - تیم، در سایر محصولات هلدینگ هزاردستان (بازار، دیوار و بلد) همچنان به کار خود ادامه خواهند داد:

«طی توسعه رسید، علاوه بر اینکه در زمینه‌ی فرایندهای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - تولید محصول، درس‌های فراوانی آموختیم،‌ به شناخت بهتری از بازار و خدمات قابل ارائه‌ در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - سایر  محصولات گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان در حوزه فین‌تک و پرداخت رسیدیم و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - در قالب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - همکاری استراتژیک با سایر بازیگران این حوزه به سرمایه گذاری خود - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - ادامه خواهیم داد.»

مجموعه رسید اعلام کرده امکان شارژ کیف پول رسید از تاریخ ۲۹ اسفند بسته می‌شود و کاربران رسید پس از این تاریخ ۳ ماه فرصت خواهند داشت با مراجعه به حساب کاربری خود و وارد کردن شبای بانکی خود، موجودی رسید خود را به حساب‌های بانکی‌شان منتقل کنند. پس از این تاریخ، تیم پشتیبانی رسید طی تماس‌های تلفنی با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - کاربرانی که هنوز حساب خود - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - را نبسته‌اند، روند تصفیه کامل با مشتریان خود را ادامه خواهد داد.

تیم پشتیبانی رسید اعلام کرده از طریق نشانی ایمیل [email protected] آماده‌ پاسخگویی و راهنمایی کاربران خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone