🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28993.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ با سازنده نرم‌افزار مدیتیشن Calm همکاری می‌کند

سامسونگ به تازگی از همکاری خود با Calm، از اپلیکیشن‌های مدیتیشن معروف خبر داده است. با این همکاری کاربران اپ Calm می‌توانند مستقیما از طریق اپلیکیشن Samsung Health به ویژگی‌های خوب تن‌آرامی و مدیتیشن دسترسی ...

سامسونگ به تازگی از همکاری خود با Calm، از اپلیکیشن‌های مدیتیشن معروف خبر داده است. با این همکاری کاربران اپ Calm می‌توانند مستقیما از طریق اپلیکیشن Samsung Health به ویژگی‌های خوب تن‌آرامی و مدیتیشن دسترسی پیدا کنند.

همچنین امکان دسترسی به این ویژگی برای خریداران ساعت هوشمند جدید کره‌ای‌ها، یعنی Galaxy Watch Active هم میسر خواهد بود. به گفته سامسونگ، این پوشیدنی هوشمند می‌تواند هنگام برگزاری جلسات مدیتیشن سطح استرس کاربر را به دقت بسنجد.

همانطور که می‌دانید، این روزها مدیتیشن به عنوان یکی از روش‌های کاهش اضطراب و تنش‌ روحی در سراسر دنیا میلیون‌ها طرفدار دارد و در حال حاضر اپلیکیشن‌های متعددی هستند که مدیتیشن را آموزش می‌دهند. یکی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - از بهترین این اپلیکیشن‌ها بدون شک Calm است که در دو پلتفرم iOS و اندروید، به خاطر دسته‌بندی‌های متنوع و موضوعی‌ خود طرفداران زیادی یافته است.

اما حالا و با همکاری سامسونگ، مطمئنا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - Calm می‌تواند طرفداران بیشتری برای خود دست و پا کند؛ خصوصا زمانی که قابلیت‌های خوب Galaxy Watch Active مثل پایش استرس و امکان پخش و توقف موزیک‌های مخصوص مدیتیشن این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - دیوایس به کمکش بیایند.

به گفته تیم سازنده Calm، آن دسته از کاربران اپ که دیوایس سامسونگ دارند می‌توانند از طریق فشردن آیکن Mindfulness در Samsung Health وارد حساب کاربری خود شده و به ویژگی‌های این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند.

دسترسی به ویژگی‌های Calm در اپلیکیشن سلامتی سامسونگ از دیروز برای گوشی‌های سامسونگ مبتنی بر اندروید پای و در کشورهای آمریکا، انگلستان، استرالیا، نیوزیلند، ایرلند، فیلیپین، آفریقای جنوبی، هندوستان، سنگاپور و هنگ کنگ آغاز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - شده و کشورهای دیگر هم به زودی این خصوصیت را دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone