🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28977.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رییس ستاد معاینه فنی: تهرانی‌ها سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند

بر اساس آخرین آمار در سال جاری ۴۰ درصد خودروهای تهران در معاینه‌فنی رد شدند، این درحالی‌ست که میزان مردودی خودروها در سطح کشور ۳۰ درصد است. به گفته «نواب حیسنی منش» رئیس ستاد معاینه‌فنی تهران، ...

بر اساس آخرین آمار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - در سال جاری ۴۰ درصد خودروهای تهران در معاینه‌فنی رد شدند، این درحالی‌ست که میزان مردودی خودروها در سطح کشور ۳۰ درصد است. به گفته «نواب حیسنی منش» رئیس ستاد معاینه‌فنی تهران، خودروهای داخلی سال ۹۳، خودروهای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - وارداتی تولید سال ۲۰۱۴ و خودروهای پلاک عمومی سال ۹۶ و ماقبل آن در سال جدید مشمول معاینه فنی می‌شوند و خودروهای فاقد معاینه‌فنی توسط دوربین‌ها به صورت خودکار جریمه خواهند شد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اینکه دو میلیون - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - و ۶۰۰ هزار خودرو تا قبل از آذرماه و در مرحله اول طرح کاهش به دلیل نداشتن معاینه فنی جریمه شدند، گفت:

«این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - آمار هم اکنون با اجرای فاز دوم طرح کاهش به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو رسیده است و در واقع یک خودرو شاید چند بار جریمه شده باشد. این رقم حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است که بر اساس مصوبه مجلس این منابع باید صرف توسعه حمل و نقل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - عمومی شود. منتها تاکنون تمامی جریمه شدگان، مبلغ جریمه را پرداخت نکرده‌اند.»

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران

حسینی منش می‌گوید میزان مراجعه سالانه به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - این مراکز رقمی در حدود ۳ میلیون است و با وجود ۵۴ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - خط معاینه‌ فنی ظرفیت تست ۷ هزار و ۵۰۰ مراجعه در روز وجود دارد. او درباره نوبت گیری آنلاین از مراکز معاینه‌ فنی به دیجیاتو گفت از زمان راه اندازی سیستم نوبت‌ گیری آنلاین تا کنون روزانه به طور متوسط ۲ هزار ثبت نام به صورت آنلاین انجام شده است.

او - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - در پاسخ به پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه برخی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - نوبت‌دهی‌ها در زمان تعطیل بودن مراکز به مراجعان اعلام شده‌ بود، توضیح داد:

«قطعا این روند با اختلالاتی همراه بوده است. به عنوان مثال بعد از آنکه مرکز نوبت را به صورت آنلاین برای کاربر رزرو کرده بود، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - همکاران - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - ما در پلیس راهور باید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - اطلاعات جدید را از سیستم‌های ما برداشت کرده و سیستم سیمفا را به روز کنند و در نتیجه همین تداخل زمانی، مراکز بسته بودند. البته این موارد مورد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - بررسی قرار گرفت و برای مراجعان زمان دیگری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - در نظر گرفته شد.»

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران

همکاری با سرویس‌های ارائه کننده حمل و نقل آنلاین برای تست - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - خودروهای آنها موضوعی‌ است که چند ماه قبل هم اتفاق افتاد و اسنپ به رانندگان ناوگان خود که برگه معاینه فنی نداشتند مهلت داد تا تست معاینه فنی را انجام دهند. رئیس ستاد معاینه فنی درباره ادامه این روند به دیجیاتو توضیح داد:

«با توجه به اینکه قرار است قانون تجدید معاینه فنی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - سالانه برای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - خودروهای پرتردد حتی تاکسی‌های اینترنتی به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیرد و احتمالا تصویب شود، قطعا همکاری ما با سرویس‌های ارائه کننده حمل و نقل آنلاین ادامه دار خواهد شد.»

حسینی منش معتقد است که تمامی فشارها برای کنترل سلامت خودرو و کاهش تصادفات و آلایندگی روی مردم است و همین موجب شده تا وظیفه خودروساز نادیده گرفته شود. یکی از مواردی که حسینی منش به آن اشاره کرد مربوط به کاتالیست‌های داخلی بود که روی آنها درج شده این کاتالیست فاقد الزام آلایندگی است:

«کاتالیست‌های وارداتی که دارای استاندارد هستند حدود ۱۵ میلیون است. کاتالیست‌هایی که در کشور تولید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - می‌شود و دارای استاندارد نیست هزینه‌ای حدود ۱,۵ میلیون تومان دارد و این در حالیست - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - که کاتالیست‌های وارداتی که دارای استاندارد هستند حدود ۱۵ میلیون است و در این بین خودروهای ۶ سیلندر باید دارای دو - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - کاتالیست باشند.
همچنین هزینه کاتالیست‌‌ خودروهای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - آلمانی معادل ۵۰ میلیون تومان است. این موضوع بسیار مهمی است که باید از جانب خودروسازان و سیاستگذاران مورد توجه قرار گیرد.»

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران

انجام تست معاینه فنی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - قبل از سفرهای نوروزی موضوع دیگری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - بود که رئیس ستاد معاینه فنی تهران به آن تاکید کرد. به گفته او این مراکز تا بیست و نهم اسفند ماه با ۵۴ خط به صورت دو شیفت و در مرکز بیهقی ۲۴ ساعته فعال هستند و به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند. پس از آن مراکز در روزهای تعطیل مراکز به صورت شیفت‌بندی شده آماده به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - کار خواهند بود.

بر اساس آمارها یکی از مهمترین عامل حوادث منجر به مرگ جاده‌ای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - در تعطیلات نوروز واژگونی اتوبوس‌های مسافربری در جاده‌ها هستند. حسینی منش با تاکید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - بر این موضوع که نصب فیلتر دوده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - روی خودروهای سنگین قدیمی موجب سوختن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - موتور و از رده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - خارج - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - شدن آنها می‌شود، توضیح داد که صاحبان خودروهای سنگین قبل از نصب فیلتر دوده باید موتور خودرو را نوسازی کنند و به دلیل هزینه سنگین این امر انجام نمی‌شود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران

اما موضوع دیگر سلامت فنی خودروهای سنگین است که به گفته حسینی‌منش در مورد آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - حساسیت زیادی وجود دارد. او به دیجیاتو گفت سازمان راهداری کشور متولی اصلی بررسی سلامت خودروهای سنگین است که به خوبی این کار را انجام می‌دهد:

«با این حال کیفیت قطعات در سالم ماندن خودرو تاثیر زیادی دارد. برای مثال خودرویی معاینه فنی دریافت می کند اما ترکیدن لاستیک بی‌کیفیت در جاده باعث واژگونی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - و مرگ افراد می‌شود. به همین دلیل ما به داشتن معاینه فنی این خودروها اکتفا نکردیم زیرا این امکان وجود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهسوار استان مازندران - داشت که آنها از قطعات عاریه برای گرفتن معاینه فنی استفاده کنند؛ بنابراین با مشارکت راهداری، پلیس راهور و شهرداری اقدام به اجرای تست کنار جاده‌ای کردیم که در این راستا ۸۹ درصد از خودروهایی که دارای معاینه فنی بودند تست مجدد کرده و در این بین ۲۴ درصد آنها در این تست مردود شدند.»

گفتنی‌ست هموطنانی که برای مسافرت در ایام نوروز به شهر تهران می‌آیند باید برای تردد در تهران معاینه فنی داشته باشند و در صورت نداشتن این مجوز آنها می‌توانند از شهرهای خود معاینه فنی را دریافت کنند زیرا تمامی مراکز معاینه فنی در کل کشور به سیمفا متصل هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone