تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17238.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سرعت شارژ مگ سیف آیفون ۱۲ مینی پایین‌تر از سایر آیفون‌هاست

اپل که چند هفته پیش از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد، به تازگی از پشتیبانی آیفون ۱۲ مینی از فناوری شارژ مگ سیف با سرعت ۱۲ وات خبر داده است. نسل جدید گوشی‌های اپل ...

اپل که چند هفته پیش از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد، به تازگی از پشتیبانی آیفون ۱۲ مینی از فناوری شارژ مگ سیف با سرعت ۱۲ وات خبر داده است.

نسل جدید گوشی‌های اپل از فناوری شارژ بی‌سیم مگ سیف پشتیبانی می‌کند و در حالی که آیفون ۱۲، ۱۲ پرو - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - و پرو مکس قادر به پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۵ وات هستند، برای کوچکترین عضو این خانواده حداکثر سرعت به ۱۲ وات می‌رسد.

سرعت شارژ این محصولات به عوامل مختلفی مانند دما، میزان شارژ باتری و فعالیت سیستم بستگی دارد، با این حال در اسناد رسمی اپل به این موضوع اشاره شده که برای دستیابی به بهترین سرعت شارژ کاربران از شارژر ۲۰ واتی USB-C استفاده کنند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان

این کمپانی به کاربران توصیه کرده که ابتدا شارژر مگ سیف را به آداپتور وصل کنند و سپس به آیفون ۱۲ متصل کنند. اگر پیش از اینکه مگ سیف را به آداپتور متصل کنید، - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - گوشی شما به این شارژر وصل شود به صورت پیش فرض سرعت شارژ پایینی خواهد داشت تا اینکه برای سه ثانیه آن را از شارژر جدا کنید تا حداکثر سرعت در اختیارتان قرار بگیرد.

در صورتی که از شارژر مگ سیف برای شارژ ایرپاد استفاده کنید، سرعت شارژ به صورت پیش فرض برابر ۷.۵ وات خواهد بود که احتمالا برای شارژ دستگاه‌های سازگار با Qi - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - این سرعت نیز کاهش پیدا می‌کند.

در حال حاضر اپل گوشی‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را وارد بازار کرده، با این حال پیش فروش آیفون ۱۲ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - مینی و ۱۲ پرو مکس از همین جمعه آغاز می‌شود و ۲۳ آبان وارد فروشگاه‌ها خواهند شد. گوشی کوچک اپل در نسخه پایه از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و با قیمت ۶۹۹ دلار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - به فروش می‌رسد که البته باید شارژر مگ سیف را به صورت جداگانه با پرداخت مبلغ ۳۹ دلار خریداری کنید. اپل از جعبه گوشی‌های خود آداپتور و هدفون را حذف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone