🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44177.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پایونیر اسپیکری مجهز به پورت لایتینگ و با تمرکز بر مکالمات کنفرانسی معرفی کرد

پایونیر به سبب تولید محصولات صوتی و تصویری با کیفیت به یک برند شناخته شده در جهان تبدیل شده است. حال کمپانی مذکور اسپیکر Play & Plug با پورت لایتینگ معرفی کرده که تمرکز آن روی ...

پایونیر به سبب تولید محصولات صوتی و تصویری با کیفیت به یک برند شناخته شده در جهان تبدیل شده است. حال کمپانی مذکور اسپیکر Play & Plug با پورت لایتینگ معرفی کرده که تمرکز آن روی مکالمات کنفرانسی بوده و می توان با آن از پخش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - موسیقی هم لذت برد.

محصول مورد اشاره که «Rayz Rally» نام دارد دارای باتری داخلی نبوده و می بایست آن را از طریق پورت لایتینگ به آیفون - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یا آیپاد خود متصل کنید. باید گفت اسپیکر مذکور دارای یک درگاه لایتینگ هم بوده و از این رو به هنگام استفاده از آن، می توانید همزمان دستگاه خود را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هم شارژ کنید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

«Rayz Rally» نخستین اسپیکر Play & Plus مجهز به پورت لایتینگ است

پایونیر در مورد محصول تازه خود مدعی شده که «Rayz Rally» به منظور برقراری مکالمات با کیفیت و شفافیت بالا بهینه شده و به علاوه این اسپیکر می تواند تشخیص دهد که گجت شما - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در حال پخش موسیقی بوده و از این رو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - میزان حجم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - صدا را به صورت خودکار تنظیم می کند.

از دیگر قابلیت های «Rayz Rally» می توان به بهره مندی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از یک دکمه اختصاصی اشاره کرد که می توان از آن برای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قطع و وصل کرن میکروفن در حین مکالمه و یا پخش و توقف موسیقی استفاده کرد.

لازم به ذکر است پایونیر پیشتر هم هدفون هایی با پورت لایتینگ و با نام «Rayz Plus» را معرفی کرده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بود و رونمایی از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اسپیکر مورد بحث هم حاکی از تلاش کمپانی مذکور برای ورود - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به حوزه محصولات جانبی مجهز به لایتینگ است. ناگفته نماند «Rayz Rally» در سه رنگ مشکی، خاکستری و سفید و با قیمت 99.95 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دلار از طریق وبسایت اپل قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone