🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13766.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جانی آیو در طراحی آی‌مک ۲۴ اینچی M1 اپل نقش داشته است

جانی آیو در سال ۲۰۱۹ اپل را ترک کرد تا یک شرکت طراحی اختصاصی تشکیل دهد. با این حال اپل همچنان یکی از مشتریان شرکت جدید او موسوم به «LoveFrom» است و حالا تایید شده ...

جانی آیو در سال ۲۰۱۹ اپل را ترک کرد تا - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران - یک شرکت طراحی اختصاصی تشکیل دهد. با این حال اپل همچنان یکی از مشتریان شرکت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران - جدید او - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران - موسوم به «LoveFrom» است و حالا تایید شده که او به نحوی در طراحی آی‌مک جدید نقش داشته است.

وب‌سایت «وایرد» در بررسی آی‌مک جدید رد پای جانی آیو در طراحی این دستگاه را تایید کرده است. اپل به این وب‌سایت اعلام کرده که - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران - آیو در طراحی آی‌مک ۲۴ اینچی M1 به این شرکت کمک کرده، با این حال مشخص نیست که این کمک مربوط به زمانی بوده که آیو هنوز در اپل حضور داشته یا بعدا از طریق LoveFrom به کوپرتینویی‌ها یاری رسانده است.

آی‌مک M1 دارای مهم‌ترین تغییر در سبک طراحی کامپیوترهای All-in-One اپل در چند سال اخیر است. این دستگاه بدنه‌ای بسیار باریک دارد و با رنگ‌های متنوع و شاد به دست کاربران می‌رسد. وب‌سایت وایرد می‌گوید آی‌مک جدید به درد کسانی می‌خورد که دانش فنی کمی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران - دارند و نمی‌خواهند درگیر سرهم کردن کامپیوترهای عادی شوند. کسانی که حاضرند با پرداخت مبلغی بالاتر همه قطعات لازم برای یک کامپیوتر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران - را در بدنه‌ای شبیه یک آیپد خیلی بزرگ دریافت کنند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران

اپل آی‌مک جدید را در رنگ‌های متنوعی طراحی کرده تا ظاهر خوبی در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران - اتاق نشیمن یا آشپزخانه داشته باشد. این دستگاه در رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود. ارائه رنگ‌های مشابه برای مجیک کیبورد، مجیک ماوس و مجیک ترک‌پد همگی ما را به یاد طراحی آی‌مک G3 می‌اندازند. اپل حتی کابل برق این دستگاه را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران - هم‌رنگ با بدنه آن به دست کاربران می‌رساند.

شرکت طراحی جانی آیو آبان پارسال با شرکت Airbnb وارد همکاری شد تا محصولات این استارتاپ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران - را بازطراحی کند. آن طور که در گزارش‌ها اعلام شده بود، مدیر سابق اپل - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران - رهبری فرآیند بازطراحی اپلیکیشن، وب‌سایت و همچنین سیستم رتبه‌بندی را برعهده خواهد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بهشهر استان مازندران - داشت که امتیاز مهمانان و میزبانان را مشخص می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone