🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13749.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مروگر کروم ۹۱ حدود ۲۳ درصد سریع‌تر از نسخه‌های قبلی است

گوگل در سال‌های اخیر به صورت آهسته و پیوسته در حال افزایش سرعت مرورگر خود بوده است. اکنون به نظر می‌رسد شاهد یکی از بزرگترین جهش‌ها در کروم هستیم. تغییرات صورت گرفته در کروم ۹۱ ...

گوگل در سال‌های اخیر به صورت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان - آهسته و پیوسته در حال افزایش سرعت مرورگر خود بوده است. اکنون به نظر می‌رسد شاهد یکی از بزرگترین جهش‌ها در کروم هستیم. تغییرات صورت گرفته در کروم ۹۱ موجب شده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان - تا ۲۳ درصد سریع‌تر از گذشته باشد.

بیشترین تغییرات مرتبط با سرعت کروم ۹۱ پیرامون عملکرد پس‌زمینه کدهای جاوا اسکریپت بوده است. گوگل اعلام کرده است که از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان - کامپایلر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان - جدیدی با نام Sparkplug استفاده کرده که می‌تواند در کاهش بار کاری پردازنده‌ هنگام استفاده از کروم، موثر باشد. این کامپایلر می‌تواند خلاء موجود میان اجرای سریع کدها و بهینه‌سازی کدها برای افزایش بهره‌وری را پر کند. 

در چندین نسخه‌ اخیر کروم، گوگل سعی کرده تا با رفع مشکلات مرتبط با مصرف بیش از حد منابع سیستم از جمله رم، مرورگر خود را سریع‌تر کند. حدود دو ماه قبل، گوگل هنگام معرفی کروم ۸۹ اعلام کرد که توانسته مصرف رم را تا ۲۲ درصد در ویندوز - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۱۰ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان - کاهش دهد. همچنین - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان - کروم ۸۵ نیز با هدف افزایش سرعت ۱۰ درصدی در بارگذاری صفحات منتشر شده بود. 

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان
گوگل سعی کرده است در کروم ۹۱ تجربه‌ کاربری را بهبود دهد.

سه روز از انتشار کروم ۹۱ به صورت رسمی و در قالب نسخه‌ پایدار از طریق کانال به روز رسانی گوگل می‌گذرد. رفع مشکلات امنیتی و بهبود تجربه‌ کاربری در سیستم عامل‌های اندروید، مک، ویندوز و لینوکس از دیگر تغییرات آن بوده است. مرورگر شما باید به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان - صورت خودکار به نسخه‌ جدید آپدیت شده باشد، اما اگر حس می‌کنید که همچنان از نسخه‌ قدیمی استفاده می‌کنید، می‌توانید به صورت دستی اقدام به آپدیت کنید. فقط باید روی سه نقطه‌ گوشه‌ی بالا سمت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان - راست کلیک کنید - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان - و گزینه About Chrome را انتخاب کنید. در صورتی که نسخه‌ جدیدی منتشر شده باشد، مرورگر شما به صورت خودکار آپدیت می‌شود. 

اخیراً مایکروسافت نیز نسخه‌ ۹۱ مروگر اج را منتشر کرده بود که از موتور متن باز کرومیوم مشابه با کروم استفاده می‌کند. عملکرد مرورگر مایکروسافت با معرفی قابلیت‌هایی مانند Sleeping Tabs بهبود یافته است و برخی ابزارها برای صرفه‌جویی هنگام خرید آنلاین نیز در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کوچصفهان استان گیلان - آن قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone