🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13748.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس نورد CE 5G بیستم خردادماه از راه می‌رسد

مدیرعامل وان پلاس به صورت رسمی تایید کرد میان‌رده بعدی این شرکت وان پلاس نورد CE 5G نامیده می‌شود و انتظار می‌رود این دستگاه ۲۰ خردادماه و در جریان رویداد معرفی تابستانه وان پلاس به ...

مدیرعامل وان پلاس به صورت رسمی تایید کرد میان‌رده بعدی این شرکت وان پلاس نورد CE 5G نامیده می‌شود و انتظار می‌رود این دستگاه ۲۰ خردادماه و در جریان رویداد معرفی تابستانه وان پلاس به صورت رسمی معرفی شود.

گوشی‌های موبایل سری نورد وان پلاس با عملکرد بسیار خوب خود از بهترین دستگاه‌های ارزان‌ قیمت اندرویدی جهان محسوب می‌شوند. پس از ورود سری نورد به بازار جهانی، وان پلاس از افزایش فروش ۲۰۰ درصدی خود در سه ماهه چهارم سال - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان - ۲۰۲۰ خبر داد. همچنین در سه ماهه نخست سال جاری این شرکت افزایش فروش ۳۰۰ درصدی را گزارش کرده است که استقبال بسیار خوب مصرف‌کنندگان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان - جهانی از محصولات وان پلاس را نشان می‌دهد.

اکنون عرضه نورد CE 5G وان پلاس را در بازار جهانی بیشتر تثبیت خواهد کرد. علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان - دستگاه، وان پلاس در همین تاریخ از تلویزیون جدید سری U خود نیز رونمایی خواهد کرد و هدفون‌های کاملا بی‌سیم (TWS) وان‌ پلاس در اواخر سال جاری عرضه خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان

طبق گفته «پیت لاو» مدیر عامل وان پلاس، اصول اصلی این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان - شرکت ارائه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان - محصولات و تجربیات عالی و عرضه محصولات خود با قیمت‌های مناسب است. همچنین به گفته او تاکنون پرچمداران وان پلاس از نظر طراحی، قابلیت‌ها، نرم‌افزار و تجربه کاربری اعتبار خوبی در بین مصرف‌کنندگان ایجاد کرده‌اند.

در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان - حال حاضر جزئیات زیادی از مشخصات نورد CE 5G منتشر نشده اما می‌دانیم که قیمت آن از وان پلاس ۹ ارزان‌تر خواهد بود. در توضیحات - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان - رسمی این گوشی آمده است:

«حروف CE در نورد CE 5G مخفف «Core Edition» است. همانطور که از نام آن مشخص است، هدف واقعی این محصول ارائه یک تجربه اساسی و خارق‌العاده است. ما با وام گرفتن از مشخصات نسخه پایه گوشی اصلی نورد، چند ویژگی دیگر به آن اضافه کرده‌ایم تا موبایل جدیدی را به بازار معرفی کنیم که با قیمت مناسب خود کمی فراتر از انتظارات کاربران باشد.»

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان

با این وجود وان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان - پلاس می‌گوید که نورد CE 5G به عنوان بخشی از «رویداد معرفی تابستانه» شرکت در تاریخ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان - ۲۰ خرداد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان - به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در همین حال، وان پلاس همچنین محصول بعدی سری N به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کنگاور استان کردستان - نام نورد N200 5G را اعلام کرد و زمان معرفی رسمی آن بعدا مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone