🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13771.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افشای لیست اولین گوشی‌های هواوی که به سیستم عامل هارمونی مهاجرت می‌کنند

فاصله بسیار کمی تا معرفی هارمونی برای گوشی‌های هوشمند داریم و این سیستم عامل در تاریخ ۱۲ خرداد رونمایی می‌شود. حالا لیستی منتشر شده که ادعا می‌شود اولین دستگاه‌های دریافت‌کننده هارمونی را نشان می‌دهد. هواوی ...

فاصله بسیار کمی تا معرفی هارمونی برای گوشی‌های هوشمند داریم و این سیستم عامل در تاریخ ۱۲ خرداد رونمایی می‌شود. حالا لیستی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسالم استان گیلان - منتشر شده که ادعا می‌شود اولین دستگاه‌های دریافت‌کننده هارمونی را نشان می‌دهد.

هواوی می‌خواهد هارمونی را جایگزین اندروید کند و تا پایان سال ۳۰۰ میلیون دستگاه مجهز به این سیستم عامل باشند. این کمپانی در تاریخ ۱۲ خرداد در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسالم استان گیلان - کنار معرفی این سیستم عامل، از محصولات دیگری هم رونمایی خواهد کرد که شامل تبلت میت‌پد پرو - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسالم استان گیلان - ۲ و هواوی واچ ۳ می‌شود و هردوی آن‌ها از هارمونی بهره می‌برند.

چینی‌ها در کنار عرضه محصولات جدید با این سیستم عامل، می‌خواهند دستگاه‌های کنونی را هم به هارمونی بروزرسانی کنند. طبق لیست جدید، هواوی در ابتدا پرچمدارهای میت و همچنین سری نوا را آپدیت می‌کند. این دستگاه‌ها به شرح زیر هستند:

  • میت ۴۰
  • میت ۴۰ پرو
  • میت ۴۰ پرو پلاس
  • میت ۴۰ RS
  • میت ایکس ۲
  • نوا ۸
  • نوا ۸ پرو
  • میت‌پد پرو

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسالم استان گیلان

به گفته این منبع، بسیاری از دستگاه‌ها در فروشگاه‌های حضوری هم اکنون به هارمونی مجهز شده‌اند و مدت کوتاهی پس از مراسم ۱۲ خرداد، کاربران می‌توانند آن را امتحان کنند. علاوه بر این، لیست بالا اولین محصولاتی را نشان می‌دهد که به هارمونی مجهز می‌شوند و در ادامه سال کاربران بیشتری آن را تجربه خواهند کرد.

در حال حاضر سوالات زیادی درباره هارمونی وجود دارد، از امکانات و عملکردش گرفته تا پایداری. طبق گزارش‌ها، هارمونی شباهت زیادی به رابط کاربری EMUI 11 دارد و البته به نظر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسالم استان گیلان - می‌رسد سیستم عامل چینی‌ها بسیار به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسالم استان گیلان - اندروید شبیه است. بنابراین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسالم استان گیلان - برای اطمینان از این موارد باید منتظر رونمایی رسمی از آن بمانیم.

در کنار تمام این محصولات، هواوی در مراسم ۱۲ خرداد به احتمال زیاد از پرچمدارهای سری P50 هم رسما رونمایی می‌کند که در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسالم استان گیلان - این صورت، اولین گوشی مجهز به هارمونی هم از راه می‌رسد تا اطلاعات کامل از آن در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone