🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13753.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رشد ۸۴ درصدی درآمد سالیانه انویدیا به دنبال افزایش تقاضای بازار

انویدیا با کسب درآمد ۵،۶۶ میلیارد دلاری در فصل اول مالی سال جاری، رشد چشمگیر ۸۴ درصدی درآمد سالیانه را تجربه کرده است. پردازنده‌های مخصوص استخراج این شرکت نیز به تنهایی فروشی بالغ بر ۱۵۵ ...

انویدیا با کسب درآمد ۵،۶۶ میلیارد دلاری در فصل اول مالی سال جاری، رشد چشمگیر ۸۴ درصدی درآمد سالیانه را تجربه کرده است. پردازنده‌های مخصوص استخراج این شرکت نیز به تنهایی فروشی بالغ بر ۱۵۵ میلیون دلار را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

پردازنده‌های گرافیکی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بابل استان مازندران - (GPU) تولید شده توسط انویدیا برای بازی‌های ویدویی، هوش مصنوعی، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بابل استان مازندران - محاسبات دیتاسنترها و استخراج رمزارزها استفاده می‌شود. در حالی که بسیاری از مشاغل تحت تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا قرار گرفته‌اند، انویدیا توانست رشد فروش خوبی را تجربه کند و در این حوزه‌ها درآمد قابل توجهی کسب کرده است.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بابل استان مازندران

بخش گرافیک انویدیا ۸۱ درصد رشد داشته و برای این شرکت مستقر در کالیفرنیا ۳.۴۵ میلیارد دلار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بابل استان مازندران - درآمد کسب کرده است. به گفته انویدیا، محصولات مربوط به بازی این شرکت رشد سالانه ۱۰۶ درصدی داشته و به ۲.۷۶ میلیارد دلار فروش رسیده است. «کولت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بابل استان مازندران - کرس» مدیر ارشد مالی انویدیا عنوان می‌کند که گیمرها و دانشجویان در افزایش تقاضا پردازنده‌های گرافیکی این شرکت نقش زیادی داشته‌اند و انتظار می‌رود این روند تا پایان سال همچنان ادامه داشته باشد.

انویدیا نیز از ماه‌ها پیش با مشکلاتی برای تامین چیپ مورد نیاز بازار مواجه بوده است و با هدف برآورده کردن تقاضای سایر خریداران، مجبور شده بود کارت‌های گرافیک خود را با ویژگی‌هایی عرضه کند تا برای استخراج‌کنندگان رمزارزها جذابیت کمتری داشته باشد.  - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بابل استان مازندران - انویدیا می‌گوید با توجه به این تدبیر، انتظار می‌رود داد میزان فروش این کارت‌های گرافیک تا نیمه دوم سال جاری میلادی کاهش پیدا کند. اما تراشه‌های اختصاصی مربوط - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بابل استان مازندران - به استخراج رمزارز این شرکت با نام CMP می‌تواند به بهبود این مشکل کمک کند.

به گفته انویدیا تراشه‌های CMP - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بابل استان مازندران - برای این شرکت ۱۵۵ میلیون دلار درآمد داشته است و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بابل استان مازندران - در سه ماهه کنونی، انتظار فروش حدود ۴۰۰ میلیون دلار از آن‌ها را دارد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بابل استان مازندران

درآمد انویدیا در بخش پردازنده‌های محاسباتی و شبکه که شامل تراشه‌هایی برای دیتاسنترها است، با ۸۸ درصد رشد به ۲.۲۱ میلیارد دلار رسیده است. به گفته انویدیا شرکت سخت‌افزاری Mellanox که سال گذشته آن را خریداری کرده و همچنین میزان تقاضای زیاد برای پردازنده‌های گرافیکی سمت سرور باعث این رشد شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone