🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13779.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افشای جزئیات جدید از گوشی وان پلاس نورد CE 5G

دیروز رسما تایید شد که وان پلاس نورد CE 5G در تاریخ ۲۰ خرداد معرفی می‌شود و حالا طبیعی است که گزارش‌ها پیرامون این محصول زیاد و زیادتر شوند. در همین راستا، امروز منبعی که ...

دیروز رسما تایید شد که وان پلاس نورد CE 5G در تاریخ ۲۰ خرداد معرفی می‌شود - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر جهرم استان فارس - و حالا طبیعی است که گزارش‌ها پیرامون این محصول زیاد و زیادتر شوند. در همین راستا، امروز منبعی که مدعی است به اطلاعات داخلی وان پلاس دسترسی داشته، جزئیات پردازنده و دوربین این گوشی را فاش کرده است.

این منبع ناشناس که از توسعه وان پلاس نورد CE 5G مطلع بوده، می‌گوید این گوشی از چیپست اسنپدراگون 750G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر جهرم استان فارس - نورد CE 5G نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر جهرم استان فارس - خوشبختانه وان پلاس همچنان از پنل امولد استفاده می‌کند و برای کاهش هزینه نمایشگر خود را به LCD تغییر نمی‌دهد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر جهرم استان فارس

این گوشی هوشمند در قاب عقب دو دوربین کمکی و در قاب جلو یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دارد. انتظار داریم این موبایل قیمت بسیار خوبی داشته باشد و در مقایسه با سایر گوشی‌های میان‌رده، خریداران بیشتری را به سمت خود جذب کند. با این حال هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این دستگاه در دسترس قرار نگرفته است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر جهرم استان فارس

جزئیات مربوط به ظرفیت باتری، نسخه اندروید - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر جهرم استان فارس - و دیگر ویژگی‌های این موبایل هم هنوز فاش نشده‌اند، اما عرضه عمومی آن از ۲۶ خرداد آغاز می‌شود. مدیرعامل وان پلاس دیروز اعلام کرد که پرچمداران این شرکت جایگاه خوبی بین مصرف‌کنندگان پیدا کرده‌اند. وان پلاس با تکیه بر همین محبوبیت در حوزه‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر جهرم استان فارس - جدیدتری مثل بازار موبایل‌های ارزان، ایرفون‌های بی‌سیم و تلویزیون‌های هوشمند قدم گذاشته است.

وان پلاس در توضیح نام وان پلاس CE می‌گوید دو حرف CE - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر جهرم استان فارس - مخفف Core Edition است که می‌خواهد یک تجربه اساسی را ارائه کند. این محصول همچنان از خانواده نورد به حساب می‌آید، اما قابلیت‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر جهرم استان فارس - متفاوتی خواهد داشت که از انتظارات کاربران فراتر خواهد بود. با تمام این‌ موارد، نورد CE 5G تنها بخشی از رویداد تابستانه وان پلاس است و باید شاهد معرفی محصولات بیشتری در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر جهرم استان فارس - این مراسم باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone