🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13750.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

این ویدیوی تبلیغاتی استقامت ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G چند روز گذشته با تفاوت‌هایی نسبت به نسخه ۴G آن معرفی شد. اکنون این شرکت ویدیو تبلیغاتی را به اشتراک گذاشته تا نشان دهد موبایل جدیدش در برابر سقوط، ضربه، ...

ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G چند روز - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - گذشته با تفاوت‌هایی نسبت به نسخه ۴G آن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - معرفی شد. اکنون این شرکت ویدیو تبلیغاتی را به اشتراک گذاشته تا نشان دهد موبایل جدیدش در برابر سقوط، ضربه، خراشیدگی و ... مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

این ویدیو تبلیغاتی توسط رئیس محصول - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - شرکت «وانگ توماس» به اشتراک گذاشته شده و گوشی جدید یعنی ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G را تحت آزمایش‌های مختلف قرار می‌دهد. در این ویدیو که به نظر می‌رسد قصد دارد مقاومت بسیار خوب گوشی را به نمایش بگذارد، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - دستگاه را تحت آزمایش‌های مختلفی قرار می‌‌دهد تا نشان دهد هیچ آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

ردمی در این ویدیو آزمایش‌های استقامت گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو را با «تست سقوط» روی یک سطح سخت آغاز می‌کند. پس از آن موبایل را به همراه برخی مواد پلاستیکی کوچک دیگر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - یک دستگاه سانتریفوژ قرار می‌دهد که نمایشگر و سایر اجزای گوشی این آزمایش را نیز با موفقیت پشت سر می‌گذارند.

در ادامه این شرکت سطح آزمایش‌های خود را با پرتاب چند گردو و حتی استفاده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - از یک ماشین حفاری روی نمایشگر گوشی شدیدتر کرد. این شرکت پس - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - از آن آزمایش خود را با قرار دادن گوشی و چند قطعه سنگ در یک ماشین لباسشویی عجیب‌تر کرد. باید عنوان کرد که نمایشگر گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G توسط شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس شرکت کورنینگ محافظت می‌شود که به نظر کار خود را به خوبی انجام داده است.

ویدیو در ادامه گوشی را مورد آزمایش مقاومت خمش، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - دوام شیشه و خراش قرار می‌دهد و همچنین این ویدیو به کاربران نشان می‌دهد که شیشه آلومینوسیلیکات جدید تا چه اندازه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - در برابر خم شدن مقاومت دارد. از آن جایی که - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - این ویدیو تبلیغاتی توسط خود شرکت تهیه شده است، نمی‌توان انتظار داشت در هیچ یک از تست‌ها شکست بخورد و طی چند روز آینده ممکن است تست‌های مقاومت کاربران حرف‌های دیگری برای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لاهیجان استان گیلان - گفتن داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone