🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13751.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بوگاتی با همکاری شرکت VIITA سه مدل ساعت هوشمند لاکچری عرضه می‌کند

بوگاتی، غول بزرگ خودروسازی با همکاری شرکت VIITA روی توسعه سه مدل ساعت هوشمند لاکچری کار می‌کند که قرار است آبان‌ماه در تعداد محدود به بازار عرضه شوند.  نام بوگاتی با خودروهای سوپر اسپورت و ...

بوگاتی، غول بزرگ خودروسازی با همکاری شرکت VIITA روی توسعه سه مدل ساعت هوشمند لاکچری کار می‌کند که قرار است آبان‌ماه در تعداد محدود به بازار عرضه شوند. 

نام بوگاتی با خودروهای سوپر اسپورت و شکستن رکورد سرعت پیوند خورده است. اما اکنون غول بزرگ خودروسازی اقدام به ساخت سه ساعت هوشمند پریمیوم با - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان - همکاری شرکت VIITA کرده است که قرار است توسط کمپین کیک استارتر تامین مالی شوند. 

ساعت‌های هوشمند بوگاتی بیش از هزار قطعه درون خود جای داده‌اند و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان - از سرامیک مقاوم به خط و خش و تیتانیوم بسیار مقاوم ساخته شده‌اند. آن‌ها می‌توانند تا ۹۰ فعالیت ورزشی را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان - مورد ردیابی قرار دهند و حسگرهای سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون هم به پایش فعالیت‌ها کمک می‌کنند. GPS داخلی ساعت‌ها نیز می‌تواند در هنگام رانندگی زمان هر دور - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان - در پیست و شتاب خودرو را اندازه‌گیری کند. حسگرهای بیولوژیک امکان پایش استرس و کیفیت خواب را فراهم می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان

اما بزرگ‌ترین نقطه ضعف ساعت‌های هوشمند بوگاتی، سیستم‌عامل آن‌ها محسوب می‌شود که به صورت مشترک توسط بوگاتی و VIITA توسعه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان - یافته است. همچنین اپلیکیشن مخصوص ساعت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان - برای iOS و اندروید در نظر گرفته شده است. اگرچه امکان همگام‌سازی ساعت‌ها با بیشتر گوشی‌های هوشمند بازار وجود دارد، اما پشتیبانی از سرویس‌هایی مانند گوگل فیت و اپل Health امکان‌پذیر نیست و Strava تنها گزینه‌ موجود در لیست پشتیبانی است.

تولیدکننده دستگاه‌ها، وعده‌ عمر باتری ۱۴ روز با هر بار شارژ را داده است و دلیل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان - آن هم استفاده از نمایشگر لمسی LED رنگی با رزولوشن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان - ۳۹۰ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان - در ۳۹۰ پیکسل اعلام شده است. هر سه ساعت جدید بوگاتی تا عمق ۱۰۰ متر نسبت به نفوذ آب مقاوم هستند و با ۵ سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند.

علاقه‌مندان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان - می‌توانند از طریق کمپین ساعت‌های هوشمند بوگاتی در کیک استارتر اقدام به خریداری آن‌ها کنند. قیمت ارزان‌ترین ۱۰۹۵ دلار اعلام - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان - شده است و از ماه اکتبر (آبان‌ماه) به دست خریداران می‌رسد. تنها چند صد عدد از چنین ساعت‌هایی تولید - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلستان استان گلستان - می‌شود. اگرچه بسیاری از کمپین‌های کیک استارتر به محصول نهایی ختم نمی‌شود اما نام‌های بزرگی مانند بوگاتی می‌تواند در تضمین خروجی پروژه کمک‌کننده باشد. در نهایت اگر در کمپین گفته شده ثبت نام کنید، ساعت شما در جعبه‌ی چوبی همراه با چرم گیاهی به دستتان خواهد رسید!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone