🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13746.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ رونمایی هواوی میت‌پد پرو با سیستم عامل هارمونی و قلم M Pen مشخص شد

هواوی در تاریخ ۱۲ خردادماه قصد دارد تبلت میت پد پرو و ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ را با سیستم عامل هارمونی رونمایی کند. تبلت هواوی احتمالا با قلم M Pen به بازار عرضه خواهد ...

هواوی در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر نوشهر استان مازندران - تاریخ ۱۲ خردادماه قصد دارد تبلت میت پد پرو و ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ را با سیستم عامل هارمونی رونمایی کند. تبلت هواوی احتمالا با قلم M Pen به بازار عرضه خواهد شد.

روز گذشته اعلام شد که هواوی واچ ۳ با سیستم عامل هارمونی در این تاریخ معرفی خواهد شد، اکنون اطلاعات تازه نشان می‌دهد که هواوی در همان روز از «میت‌پد پرو» جدید با پشتیبانی از سیستم عامل هارمونی نیز رونمایی خواهد کرد. سیستم عامل هارمونی قرار است در آینده‌ای نزدیک در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر نوشهر استان مازندران - دسترس طیف گسترده‌ای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر نوشهر استان مازندران - از دستگاه‌های هواوی قرار - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر نوشهر استان مازندران - گیرد.

تیزر ارائه شده درباره دستگاه جدید هواوی حاکی یک نکته مهم است و آن‌هم مجهز بودن احتمالی آن به قلم M Pen است. با این وجود - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر نوشهر استان مازندران - هواوی در این تیزر هیچ اطلاعات دیگری در مورد مشخصات این تبلت به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر نوشهر استان مازندران - اشتراک - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر نوشهر استان مازندران - نگذاشته است. شایعات پیرامون این تبلت عنوان می‌کنند که این دستگاه ممکن است با نام «میت‌پد پرو ۲» عرضه شود.

همچنین یک بلاگر در شبکه اجتماعی ویبو نیز گزارش داد که میت‌پد پرو ۲ به همراه قلم M Pen به زودی عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر نوشهر استان مازندران

گزارش‌ها حاکی از آن است، میت‌پد پرو ۲ که با نام رمز Wanger نیز شناخته می‌شود، در اندازه‌های ۱۲.۲ و ۱۲.۶ اینچی وارد بازار خواهد شد. همچنین این تبلت احتمالا از چیپست ۵ نانومتری کایرین ۹۰۰۰ بهره می‌برد.

در فروردین ماه این تبلت در سایت صدور گواهینامه TENAA به همراه سیستم عامل هارمونی مشاهده شده بود. همچنین اخیرا مشخصات تبلت با ۸ گیگابایت حافظه رم روی وب‌سایت بنچ‌مارک Geekbench مشاهده شده بود. گواهینامه 3C نیز مشخص می‌کند که احتمالا - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر نوشهر استان مازندران - این تبلت با شارژر ۴۰ وات عرضه شود. سایر مشخصات آن هنوز اعلام نشده است. در رابطه با قلم تبلت، طبق گزارشات عنوان شده قلم M Pen محصول نوک شفاف دارد و ظاهر و عملکرد کلی آن بسیار بهبود یافته است.

همانطور که گفتیم، هواوی واچ ۳ نیز در همان روز معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود رابط کاربری جدیدی برای سیستم عامل هارمونی با پشتیبانی از برنامه‌های شخص ثالث رونمایی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بالیده نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا روستای موسی آباد نوشهر هم اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در روستای موسی آباد شهر نوشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone