🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13786.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ احتمالا تا ۴۰ درصد نور را بهتر دریافت می‌کند

ظاهرا سامسونگ قصد دارد گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ را مجهز به دوربین زیر نمایشگر معرفی کند. اما به نظر می‌رسد طراحی پنل و شیشه محافظ دستگاه به گونه‌ای است که دوربین زیر نمایشگر ...

ظاهرا سامسونگ قصد دارد گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - را مجهز به دوربین زیر نمایشگر معرفی کند. اما به نظر می‌رسد طراحی پنل و شیشه محافظ دستگاه به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - گونه‌ای است که دوربین زیر نمایشگر نسبت به سایر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - موبایل‌های مشابه می‌تواند تا ۴۰ درصد در انتقال نور عملکرد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - موفق‌تری داشته باشد.

براساس توییت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه با نام کاربری IceUniverse یکی از ویژگی‌های کلیدی دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ قابلیت تصویربرداری با کیفیت‌تری بیان شده است. به گفته وی دوربین زیر نمایشگر این گوشی بیش از ۴۰ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - درصد سیستم انتقال نور بهتری نسبت به گوشی‌های مشابه مجهز به این فناوری دارد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان

اولین موبایل عرضه شده به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - بازار که از سیستم دوربین زیر نمایشگر استفاده می‌کند اکسون ۲۰ ZTE است که البته کیفیت تصویربرداری چندان چشمگیری ندارد. علت این موضوع به نرسیدن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - نور کافی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - به دوربین زیر نمایشگر مربوط می‌‌شود. اما ظاهرا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - کره‌ای‌ها می‌خواهند مشکل کیفیت تصویربرداری را در گلکسی زد فولد 3 حل و فصل کنند. هرچند گفته می‌شود که زد فولد ۳ به تولید انبوه رسیده است و انتظار می‌رود در ماه آینده عرضه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - شود.

دوربین سلفی گوشی تاشو آینده سامسونگ ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و زیر نمایشگر ۷.۵۵ اینچی امولد آن قرار است پنهان شود. نمایشگر کوچکتر بیرونی گوشی یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی نیز در خود جای می‌دهد و در پنل پشتی نیز احتمالا شاهد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - دوربین سه گانه خواهیم بود.

در گزارش‌های قبلی عنوان شده بود که ظاهرا کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند در گوشی تاشوی آینده خود از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ بهره ببرند. به علاوه در خبرهای غیر رسمی گفته شده که موبایل مذکور با نرخ تازه سازی بالاتر نمایشگر عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی هوشمند از باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قزوین استان زنجان - گلکسی زد فولد ۳ احتمالا با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.5 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سامسونگ می‌خواهد در سال ۲۰۲۱ مجموعا ۷ میلیون موبایل تاشو بفروشد. از این میان، ۳ میلیون برای گلکسی زد فولد ۳ و ۴ میلیون برای گلکسی زد فلیپ ۳ در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone