🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13754.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ایسر از اولین کروم بوک ۱۷.۳ اینچی جهان در کنار سه مدل دیگر رونمایی کرد

ایسر از چهار مدل کروم بوک جدید با نام‌های کروم‌بوک اسپین ۷۱۳، کروم بوک ۳۱۷، کروم بوک ۳۱۴ و کروم بوک ۵۱۴ رونمایی کرد. کروم بوک ۳۱۷ نخستین کروم بوک ۱۷.۳ اینچی بازار است. لپ‌تاپَ‌های ...

ایسر از چهار مدل کروم بوک جدید با نام‌های کروم‌بوک اسپین ۷۱۳، کروم بوک ۳۱۷، کروم بوک ۳۱۴ و کروم بوک ۵۱۴ رونمایی کرد. کروم بوک ۳۱۷ نخستین کروم بوک ۱۷.۳ اینچی بازار است. لپ‌تاپَ‌های جدید با قیمت‌های مختلف و  - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان - بهره‌مندی از پردازنده‌های اینتل و مدیاتک در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

لپ‌تاپ کروم‌بوک اسپین ۷۱۳ از نمایشگر ۱۳.۵ اینچی بهره می‌برد که قابلیت تبدیل شدن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان - به تبلت را نیز دارد. نمایشگر لمسی IPS لپ‌تاپ دارای نسبت ابعاد ۳:۲، رزولوشن ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل، محافظ نمایشگر گوریلا گلس و بیش از ۴۰۰ نیت روشنایی است.

در این لپ‌تاپ از پردازنده نسل یازدهم تایگر لیک اینتل با پردازنده گرافیکی Iris Xe استفاده شده است. به گزارش وب‌سایت ایسر، این لپ‌تاپ اولین کروم‌بوک شرکت است که به همراه گواهینامه Intel Evo عرضه می‌شود. دستگاه جدید ایسر با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD همراه خواهد بود و روی آن پورت‌هایی مانند تاندربولت ۴، یک پورت USB-A 3.0، دو پورت USB-C، یک درگاه HDMI و سنسور اثر انگشت دیده می‌شود.

نسخه i5 کروم‌بوک اسپین ۷۱۳ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۶۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

کروم بوک ۳۱۷

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان

کروم بوک ۳۱۷ ایسر اولین کروم‌بوک ۱۷.۳ اینچی جهان است. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان - نمایشگر این لپ‌تاپ دارای وضوح FHD بوده و گزینه‌ای برای تبدیل آن به نمایشگر لمسی وجود دارد. این لپ‌تاپ از پردازنده‌های جدید «Jasper Lake» اینتل بهره می‌برد و دارای حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی eMMC است.

بر روی این دستگاه نیز اسلات کارت MicroSD، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، دو پورت USB-A و دو پورت USB-C دیده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از فناوری Wi-Fi 6 و یک مدل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان - به همراه صفحه کلید با نور پس زمینه اشاره کرد. قیمت اولیه مدل پایه این لپ تاپ با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۳۷۹.۹۹ دلار است و فروش آن به صورت رسمی از ماه خرداد یا تیر آغاز خواهد شد.

کروم بوک ۳۱۴

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان

ایسر برای افرادی که به دنبال لپ‌تاپ کوچکتری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان - هستند، کروم بوک ۳۱۴ را با نمایشگر ۱۴ اینچی معرفی کرد. اما این مدل به همراه پردازنده مدیاتک MT8183 عرضه می‌شود که اگرچه به اندازه لپ‌تاپ‌ها مجهز به اینتل قدرتمند نخواهد بود - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان - اما باتری آن تا ۱۵ ساعت نیازی به شارژ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان - ندارد.

کروم بوک ۳۱۴ ایسر با حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC همراه است و عرضه آن از ماه خرداد یا تیر با قیمت پایه ۲۶۹.۹۹ دلار آغاز می‌شود.

کروم بوک ۵۱۴

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان

لپ‌تاپ کروم بوک ۵۱۴ ایسر نسخه ۱۴ اینچی قدرتمند‌تر این شرکت است - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسدآباد استان همدان - که با پردازنده نسل یازدهم تایگر لیک اینتل، حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD عرضه می‌شود. قیمت پایه کروم بوک ۵۱۴ ایسر ۵۹۹.۹۹ خواهد بود و قرار است در مرداد یا شهریور ماه در دسترس کاربران قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone