🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13785.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات کامل و رندرهای جدید هواوی واچ ۳

هواوی امروز در ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران مراسمی را برای رونمایی از سیستم عامل هارمونی ۲.۰ و همچنین دیگر محصولاتش برگزار می‌کند. یکی از این دستگاه‌ها، هواوی واچ ۳ نام دارد که حالا رندرهای ...

هواوی امروز در ساعت ۱۶:۳۰ به وقت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - تهران مراسمی را برای رونمایی از سیستم عامل هارمونی ۲.۰ و همچنین دیگر محصولاتش برگزار می‌کند. یکی از این دستگاه‌ها، هواوی واچ ۳ نام دارد که حالا رندرهای جدید و همچنین مشخصات آن افشا شده‌اند.

طبق رندرها، این ساعت هوشمند با بندهای چرمی مشکی و قهوه‌ای رنگ از راه می‌رسد و همانند نسل قبلی‌اش، از طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برد. در کنار این محصول، شاهد رونمایی از مدل پرو هم خواهیم بود که ظاهرا از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسخه استاندارد ندارد.

هواوی واچ ۳ به نمایشگر امولد ۱.۴۳ اینچی با رزولوشن ۴۶۶ در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - ۴۶۶ پیکسل مجهز می‌شود و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - هر اینچ دارد. این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - دستگاه از یک دکمه چرخان بزرگ به همراه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - یک دکمه تخت روی فریم بهره می‌برد. طبق یکی از رندرها، می‌توان بطور مستقل از این محصول برای برقراری تماس تلفنی استفاده کرد، بنابراین از سیم‌کارت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان

این ساعت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - هوشمند از چیپ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - Hi6262 و سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد که از اپ‌های شخص ثالث هم پشتیبانی می‌کند. هواوی برای این محصولش ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی درنظر می‌گیرد. در بخش ارتباطات با پشتیبانی از سیم‌کارت e-SIM، شبکه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - LTE، وای فای و GPS روبه‌رو هستیم و وزن آن هم به ۵۴ گرم می‌رسد.

طبق یکی از رندرها، این دستگاه ۴۶ میلی‌متری با - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - شاسی فولاد ضد زنگ است. این دستگاه همچنین تا ۵ اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم است. در حال حاضر نمی‌دانیم هواوی واچ ۳ با چه قیمتی از راه می‌رسد و البته از تفاوت مشخصات - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - این دستگاه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - با مدل پرو آن هم بی‌اطلاعیم.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان

هواوی در مراسم امروزش در کنار این ساعت هوشمند، از تبلت‌های میت پد ۲ هم رونمایی خواهد کرد و این محصولات هم از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد. شاید این غول چینی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - در مراسم امروز گوشی‌های سری P50 را هم معرفی کند. برای اطلاع از محصولات احتمالی موجود در این مراسم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سقز استان کردستان - می‌توانید به این مقاله دیجیاتو مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سرور نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام وقت بخیر اطراف شهرک دانشگاه سقز تعمیرات دارید
پاسخ: بله در شهرک دانشگاه شهر سقز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone