🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13784.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تپسی کاربرانش را با تخفیف به مراکز واکسیناسیون می رساند

تپسی اعلام کرده که کاربرانش می‌توانند با دریافت تخفیفات ویژه از این سرویس درخواست خودرو کرده و خود را به مراکز رسمی واکسیناسیون در سراسر کشور برسانند. این اقدام همزمان با آغاز واکسیناسیون عمومی علیه ...

تپسی اعلام کرده که کاربرانش می‌توانند با دریافت تخفیفات ویژه از این سرویس - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان - درخواست خودرو کرده و خود را به مراکز رسمی واکسیناسیون در سراسر کشور برسانند. این اقدام همزمان با آغاز واکسیناسیون عمومی علیه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان - کووید-۱۹ با اولویت سالمندان آغاز شده است.

رفت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان - و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان - آمد در فضاهای عمومی به ویژه برای سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و پر ریسک یکی از دغدغه‌های جدی دوران - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان - شیوع کرونا است. در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان - همین رابطه هم استفاده از وسایل نقلیه عمومی پر جمعیت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان - مثل مترو و اتوبوس، شانس ابتلا به کرونا در این افراد را بالا می‌برد. در نتیجه استفاده از تاکسی‌های اینترنتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک راه‌حل مناسب برای این افراد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان - به شمار می‌رود.

در روزهای گذشته، واکسیناسیون عمومی کرونا با اولویت سالمندان در مراکز واکسیناسیون آغاز شده و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان - در همین راستا تپسی برای تسهیل مراجعه به مراکز واکسیناسیون، یک تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

در گام اول، از ۸ خرداد به مدت یک هفته مسافران تپسی در شهرهای تهران، مشهد، کرج و اصفهان می‌توانند با وارد کردن کد VAKSAN در بخش «کد هدیه و تخفیف» از بین مراکز - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان - منتخب واکسیناسیون که روی نقشه نشانه‌گذاری شده‌اند، - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان - مرکز مورد نظرشان را به عنوان مقصد انتخاب کنند. - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر تویسرکان استان همدان - با استفاده از این کد، ۶۰ درصد تخفیف تا سقف ۱۰ هزار تومان به مسافران تپسی تعلق خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone