🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20986.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

جاسوسی سایبری گسترده از وزارتخانه های آسیایی توسط یک گروه هکری چینی

طبق گزارش جدیدی که شرکت امنیتی چک پوینت منتشر کرده است یک گروه هکری چینی مدتی است که عملیات های جاسوسی ادامه داری را روی دولت های خارجی آسیایی کلید زده است. این گروه که Naikon ...

طبق گزارش جدیدی که شرکت امنیتی چک پوینت منتشر کرده است یک گروه هکری چینی مدتی است که عملیات های جاسوسی ادامه داری را روی دولت های خارجی آسیایی کلید زده است. این گروه که Naikon نام دارد تاکنون عملیات های جاسوسی مختلفی را با هدف کسب اطلاعات از وزارتخانه های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - امور خارجه و علوم و فناوری کشورهای استرالیا، اندونزی، فیلیپین، ویتنام، تایلند، میانمار و برونئی انجام داده. به گفته چک پوینت هدف این گروه نیز جمع آوری اطلاعات ژئوپولیتیکی بوده است.

اصلی ترین ابزار گروه Naikon در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - این عملیات های جاسوسی فیشینگ است؛ به این ترتیب که ابتدا ایمیلی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - شبیه به ایمیل های رسمی حاوی اطلاعات مرتبط برای اهداف سیاسی ارسال - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - می شود. این اطلاعات نیز یا از طریق - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - دیتا بیس های عمومی به دست می آیند یا سرقت شده اند. در صورتی که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - قربانی فایل ضمیمه ایمیل را باز کند یک بدافزار پیشرفته درب پشتی به نام Aria-body وارد سیستم او می - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - شود و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - به این ترتیب دسترسی به شبکه های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - سیستم هدف فراهم می شود و هکرها تلاش می کنند از آن طریق به دیگر بخش های زیرساخت مورد نظرشان راه پیدا کرده و حملات جدیدی را ترتیب بدهند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران

اما متد اولیه Naikon برای حمله نفوذ به بدنه دولت هاست؛ آنها در ادامه از اطلاعات تماس، اسناد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - و دیتای موجود در سیستم های قربانی برای انجام حملات دیگر کمک می گیرند و با سوء استفاده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - از اعتماد دو جانبه و ارتباطات دیپلماتیک - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - میان وزارتخانه های یک دولت شانس موفقیت حملات خود را بالا می برند.

Naikon از جمله گروه های هکری شناخته شده است اما از سال ۲۰۱۵ فعالیت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - های آن از صفحه راداری شرکت های امنیتی خارج شد. کارشناسان چک پوینت معتقد هستند این گروه با وجود همه تلاش هایش برای پنهان سازی فعالیت های خود، در پنج سال گذشته - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - خصوصا از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ به شدت فعال بوده. در این دوران این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - گروه ابزارهای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - تازه ای از جمله Aria-body را برای حمله طراحی کرده است.

در بیانیه چک پوینت آمده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - است:

آنها برای خودداری از شناسایی شدن اکسپلویت های منسوب به APT یا تهدیدهای پایدار پیشرفتهرابه کار می بردند و به شیوه های کاملا یکتا و منحصربفرد از سرورهای قربانیان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - خود به عنوان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - مراکز فرماندهی و کنترل کمک می گرفتند. ما نتایج تحقیق خود را به عنوان هشدار و منبعی از اطلاعات برای دولت ها منتشر کردیم تا بهتر بتوانند فعالیت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سرخرود استان مازندران - های Naikon یا هر گروه هکری دیگری را شناسایی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone