🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20982.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در فکر عرضه سه گوشی تاشوی ارزان به بازار است

سامسونگ دو سال پیش اولین گوشی تاشوی خود را معرفی و سال گذشته نیز یک گوشی تاشوی دیگر را روانه بازار کرد. اکنون اخباری از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که به توسعه سه ...

سامسونگ دو سال پیش اولین گوشی تاشوی خود را معرفی و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - سال گذشته نیز یک گوشی تاشوی دیگر را روانه بازار کرد. اکنون اخباری از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که به توسعه سه گوشی تاشوی جدید و احتمالا ارزان اشاره می‌کند.

مکس واینباخ از وب سایت XDA-Developers می‌گوید سامسونگ قصد دارد ۳ گوشی تاشوی ارزان به بازار عرضه کند. اولین گوشی احتمالا گلکسی فولد e نام دارد و ۱۱۰۰ دلار هم قیمت‌گذاری می‌شود. ۳ گوشی تاشوی دیگر نیز در لیست سامسونگ قرار دارد که ۲ مورد از آن‌ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - با نمایشگر پلاستیکی و یک مورد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - نیز از «شیشه فوق نازک» جدید که در گلکسی Z فلیپ دیده بودیم استفاده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - خواهند کرد. البته صحبت‌هایی از عرضه یک گوشی تاشو به نام فولد لایت نیز به گوشی می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان

بر اساس اخباری که منتشر شده، می‌دانیم فولد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - لایت حدود ۹۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و کمی با نسخه فولد موجود در بازار نیز تفاوت دارد. برای مثال بسیاری از افشاگران عقیده دارند این نسخه نمایشگر سوم تعبیه شده در قاب پشتی را نخواهد داشت یا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - اگر داشته باشد هم بسیار کوچک است. البته استفاده از پلاستیک و حتی نمایشگر فوق نازک شیشه‌ای نیز دردسرهای خودش را دارد.

برای مثال می‌دانیم که گلکسی فولد با مشکلاتی متعددی در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - لولای خود دست و پنجه نرم می‌کرد و این کمپانی کره‌ای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - مجبور شد برخی از اجزای آن را تعویض کند. مشکلات مرتبط با نمایشگر آن نیز که دیگر زبان زد خاص و عام شده و این کمپانی اصلا خاطره خوشی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - با نمایشگرهای پلاستیکی ندارد. از آن گذشته برخی از کاربران نیز با شیشه فوق نازک موجود در گلکسی Z فلیپ نیز مشکل داشتند.

با این حال گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - تاشو همچنان در ابتدای راه خود قرار دارند و طبیعی است - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - که چنین مشکلاتی در آن‌ها به چشم بخورد. انتظاری که از این کمپانی می‌رود، این است که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - در گوشی‌های تاشوی آینده خود، مشکلات پیشین را برطرف کرده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone