🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20990.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ‌های لنوو تینکپد E14 و E15 با پردازنده سری 4000 رایزن معرفی شدند

لنوو از جدیدترین لپ تاپ‌های خانواده تینکپد رونمایی کرد. تینکپد E14 و E15 به پردازنده‌های سری 4000 رایزن مجهز هستند و با اینکه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ساخته شده‌اند اما ویژگی‌های جالب ...

لنوو از جدیدترین لپ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تاپ‌های خانواده تینکپد رونمایی کرد. تینکپد E14 و E15 به پردازنده‌های سری 4000 رایزن مجهز هستند و با اینکه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ساخته شده‌اند اما ویژگی‌های جالب توجهی دارند که - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کاربران دیگر را هم جذب می‌کنند.

جالب توجه ترین قسمت لپ تاپ‌های تینکپد E14 و E15، مجهز - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شدن آن‌ها به پردازنده Ryzen 7 4700U است. لنوو تمرکز زیادی بر مقاومت این لپ تاپ‌ها داشته چرا که هر دو دوازده آزمایش استاندارد نظامی ایالات متحده (MIL-SPEC) مربوط به سقوط و ضربه را پشت سر گذاشته‌اند.

طراحی لپ تاپ‌ها هم دستخوش تغییراتی شده و حالا برای اولین بار شاهد مجهز شدن لپ تاپ‌های سری تینکپد به حسگر اثر انگشت هستیم. این حسگر در دکمه پاور تعبیه شده بنابراین کاربر می‌تواند با یک بار فشار دادن دکمه پاور همزمان عملیات روشن کردن لپ تاپ و خواندن حسگر اثر انگشت را انجام دهد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

لپ تاپ‌ها را با دوربین IR - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نیز می‌توان سفارش داد که حرکت‌های کاربر را ردیابی کرده و پس از دور شدن کاربر لپ تاپ را به طور - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خودکار قفل می‌کند. همچنین این دوربین در صورتی که کاربر از لپ تاپ در کنار چند مانیتور دیگر استفاده کند، هنگام خیره شدن به نمایشگر نشانگر ماوس را به نقطه‌ای که او در حال نگاه کردن است می‌برد.

تینکپد E14 و E15 از اسپیکرهای Harman که از صدای دالبی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پشتیبانی می‌کند، برخوردار هستند و به کمک دو میکروفون صدای کاربر را از فواصل دور دریافت می‌کنند. این دو محصول با وای فای 6 و همچنین پردازنده‌های سری 4000 رایزن و کارت‌های گرافیک Radeon قابل سفارش هستند. نسبت نمایشگر به بدنه نیز در مدل‌های جدید بهبود یافته و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حالا ۸۵ درصد شده است.

تینکپد E15 - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و E14 از ماه آینده میلادی با شروع قیمت ۶۳۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد. مدل‌های ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - محصولات نیز در آینده روانه بازار می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone