🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20967.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل اوایل ۲۰۲۱ مک‌بوک را با پردازنده‌های اختصاصی روانه بازار می‌کند

چندی پیش از تمایل اپل برای ساخت پردازنده‌های اختصاصی خود برایتان گفتیم. به نظر می‌رسد این کمپانی می‌خواهد به همکاری ۱۵ ساله خود با اینتل پایان دهد و مک‌بوک‌ها را با چیپست‌های ARM به بازار ...

چندی پیش از تمایل اپل برای ساخت پردازنده‌های اختصاصی خود برایتان گفتیم. به نظر می‌رسد این کمپانی می‌خواهد به همکاری ۱۵ ساله خود با اینتل پایان دهد و مک‌بوک‌ها را با چیپست‌های ARM به بازار عرضه کند. اکنون اخباری منتشر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - که در ضمن تایید این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - تمایل، اوایل سال آینده میلادی را به عنوان تاریخ عرضه این مک‌بوک‌ها مشخص می‌کند.

بر اساس اخباری که بلومبرگ منتشر کرده، اپل در حال کار روی سه SoC اختصاصی مک بر پایه چیپست‌های A14 است. این چیپست‌ها احتمالا قدرت پردازشی خانواده آیفون ۱۲ را تامین کنند. البته اولین چیپستی که این کمپانی روی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن کار خواهد کرد، از مدلی که در آیفون‌ها به کار می‌رود بسیار قوی‌تر خواهد بود. کوپرتینویی‌ها قصد دارد حداقل یکی از مک‌بوک‌های خود را با چیپست‌های اختصاصی خود به بازار عرضه کند. گفته می‌شود این چیپست - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - ۸ هسته پردازشی پر قدرت به نام «Firestorm» - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - خواهد داشت که ۴ هسته کم‌مصرف‌تر به نام «Icestorm» آن را همراه خواهد کرد. اپل در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - آینده قصد دارد مک‌بوک‌هایی با چیپست‌های ۱۲ هسته‌ای و حتی بیشتر را نیز توسعه دهد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان

البته از آن جایی که این کمپانی روی چنین چیپستی کار می‌کند، می‌توان دریافت که در ادامه مسیر مک‌بوک‌های بیشتری با پردازنده‌های ARM به بازار عرضه می‌شوند و این کمپانی وابستگی خود به اینتل را بیش از پیش کاهش خواهد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - داد. همچنین اسم رمز این پروژه نیز کالاماتا (Kalamata) نام دارد و شریک - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - احتمالی اپل در راه ساخت و توسعه این چیپست‌ها نیز مشخص شده است.

کمپانی تایوانی TSMC اپل را در این ماجراجویی همراهی می‌کند و وظیفه ساخت چیپست‌های مک‌بوک بر پایه ARM را بر عهده خواهد گرفت. لیتوگرافی این چیپست‌ها نیز ۵ نانومتری و مشابه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن چه که اپل در پرچمداران سال آینده خود تعبیه می‌کند، خواهد بود. چنین سطحی از یکپارچگی به اپل اجازه می‌دهد اکوسیستم‌های مختلف خود را بیش از پیش با یکدیگر ادغام کند. در عین - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - حال حتی منتشر شدن این اخبار هم برای اینتل خوشایند نبوده و ارزش هر سهم این کمپانی ۲.۲ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - درصد ریزش داشته است. با این حال اپل - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر صایین قلعه استان زنجان - می‌داند چنین کاری اصلا ساده نیست و احتمالا چندین سال طول می‌کشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone