🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20987.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت اسکن دست نوشته و پیست آن در کامپیوتر به گوگل لنز اضافه شد

گوگل قابلیتی بسیار کاربردی به گوگل لنز اضافه کرده که به کمک آن می‌توان دست نوشته‌ها را از گوشی کپی و در کامپیوتر پیست کرد. البته این قابلیت تنها در صورتی کار می‌کند که دست ...

گوگل قابلیتی بسیار کاربردی به گوگل لنز اضافه کرده که به کمک آن می‌توان دست نوشته‌ها را از گوشی کپی و در کامپیوتر پیست کرد. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهسوار استان مازندران - البته این قابلیت تنها در صورتی کار می‌کند که دست خط به حد کافی خوانا باشد.

برای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهسوار استان مازندران - استفاده از قابلیت مورد بحث به آخرین نسخه گوگل کروم و همچنین اپلیکیشن گوگل لنز برای اندروید و یا اپ گوگل برای iOS نیاز است. علاوه بر این باید در گوشی و کامپیوتر به اکانت گوگل یکسان لاگین کرده باشید.

حالا برای کپی کردن دست نوشته‌ها از گوشی به کامپیوتر کافیست پس از هایلایت کردن متن مورد نظر با دوربین گوشی، آن را کپی کنید. بعد می‌توانید با رفتن به هر کدام از سندهای Google Docs دکمه Edit را زده و متن را پیست کنید. دقت متن کپی شده به دست خط شما بستگی دارد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهسوار استان مازندران

سایت ورج قابلیت یاد شده را کمی بی دقت توصیف کرده و می‌گوید اگر دست خط خوانایی نداشته باشید، پس از پیست کردن متن با چندین اشتباه تایپی مواجه خواهید شد. البته این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهسوار استان مازندران - قابلیت به خاطر قرنطینه شدن مردم و وابستگی دوباره بسیاری از آن‌ها به کاغذ و خودکار برای انجام کارهای روزانه، همچنان کاربرد زیادی خواهد داشت.

گوگل علاوه بر معرفی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهسوار استان مازندران - قابلیت کپی و پیست، ابزار تلفظ را نیز به لنز آورده است. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهسوار استان مازندران - از این پس با هایلایت کردن کلمه مورد نظر در این اپلیکیشن می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه «Listen» تلفظ آن را بشنوید. این قابلیت در حال حاضر فقط در اندروید فعال شده و در آینده برای iOS نیز عرضه خواهد شد.

در کنار قابلیت تلفظ می‌توان برای فهم عبارات تخصصی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهسوار استان مازندران - نیز از لنز کمک گرفت. برای مثال با جستجوی عبارت «Gravitational Waves» صفحه نتایج جستجوی آن داخل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهسوار استان مازندران - متن نمایش داده می‌شود. این ویژگی برای دانشجویان و والدینی که می‌خواهند به انجام تکالیف فرزندان خود کمک کنند، کاربردی خواهد بود.

- تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شهسوار استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone