🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20993.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت: لینوکس سفارشی ما را هک کنید، ۱۰۰ هزار دلار جایزه بگیرید

مایکروسافت می‌گوید اگر هکرها بتوانند از سپر امنیتی لینوکس سفارشی این شرکت عبور کنند، به آن‌ها حداکثر ۱۰۰ هزار دلار پاداش می‌دهد. غول نرم افزاری سال گذشته میلادی نسخه‌ای سبک و سفارشی از سیستم عامل ...

مایکروسافت می‌گوید اگر هکرها بتوانند از سپر امنیتی لینوکس سفارشی این شرکت عبور کنند، به آن‌ها حداکثر ۱۰۰ هزار دلار پاداش می‌دهد.

غول نرم افزاری سال گذشته میلادی نسخه‌ای سبک و سفارشی از سیستم عامل لینوکس برای فناوری «اژور اسفیر» (Azure Sphere) توسعه داد که برای اجرا بر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زرین شهر استان اصفهان - روی پردازنده‌های مورد استفاده در گجت‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء طراحی شده است. این سیستم عامل مختص Azure Sphere و به منظور اجرای خدمات پایه‌ای و اپلیکیشن‌های ساده به شیوه‌ای امن طراحی شده است.

حال مایکروسافت از هکرها خواسته تا امنیت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زرین شهر استان اصفهان - فناوری Azure Sphere را به چالش بکشند. این شرکت به هکرهایی که بتوانند از سد امنیتی Pluton و یا سندباکس Secure World عبور کنند، تا ۱۰۰ هزار دلار جایزه می‌دهد. این برنامه باگ باونتی جزو یک چالش سه ماهه است که از اول ژوئن تا ۳۱ اوت ادامه خواهد داشت. مایکروسافت به طور ویژه به دنبال محققان امنیتی گردد که بتوانند از سپر امنیتی لینوکس سفارشی این شرکت عبور کنند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زرین شهر استان اصفهان

مایکروسافت در کنفرانس بیلد سال گذشته از فناوری Azure Sphere رونمایی کرد. شرکت‌هایی مثل استارباکس از این فناوری برای ارتقای امنیت تجهیزات فروشگاهی خود استفاده می‌کنند.

«ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت اینترنت اشیاء را یکی از حوزه‌های با اهمیت برای مایکروسافت دانسته و کسب و کار فضای ابری این شرکت را به عنوان «بزرگ ترین کسب و کار سخت افزاری در مایکروسافت» توصیف کرده است. او توجه خود را معطوف میلیاردها گجت مبتنی بر اینترنت اشیاء کرده که به گفته تحلیلگران تا یک دهه آینده فراگیر خواهند شد.

فناوری Azure Sphere نقش مهی در این بین دارد و می‌خواهد امنیت گجت‌ها را ارتقا داده و مدیریت آن‌ها را آسان تر کند. علاوه بر این به غول نرم افزاری در دستیابی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زرین شهر استان اصفهان - به اهدافی فراتر از ویندوز و وفق دادن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زرین شهر استان اصفهان - این شرکت با فضایی که هر چه بیشتر در حال حرکت به سمت رایانش ابری است، کمک می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر زرین شهر استان اصفهان - برنامه مورد بحث ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone