🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20966.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

توسعه گوشی «Wing» با نمایشگر چرخان؛ ال جی به بلندپروازی‌های خود ادامه می‌دهد

بر اساس شنیده‌ها، ال جی در حال توسعه یک گوشی با طراحی متفاوت نسبت به محصولات موجود در بازار است. این دستگاه که اسم رمز Wing را یدک می‌کشد، با نمایشگر دوگانه خود طراحی شبیه ...

بر اساس شنیده‌ها، ال جی در حال - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - توسعه یک گوشی با طراحی متفاوت نسبت به محصولات موجود در بازار است. این دستگاه که اسم رمز Wing را یدک می‌کشد، با نمایشگر دوگانه خود طراحی شبیه به حرف T دارد.

صفحه نمایش دوم این گوشی با ابعاد ۴ اینچ زیر نمایشگر اصلی پنهان می‌شود. با چرخاندن صفحه نمایش اصلی به حالت افقی، کاربران به پنل دوم دسترسی پیدا می‌کنند. طرح منتشر شده از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - این گوشی هوشمند، طرح مدنظر ال جی را نشان می‌دهد، اما نمی‌توان چندان به آن اعتماد کرد.

زمانی که این دستگاه باز می‌شود، طراحی شبیه به T پیدا می‌کند و نمایشگر شبیه به دو بال در اطراف دستگاه به نظر می‌رسد. قدرت این گوشی جدید کره‌ای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - توسط یکی از چیپست‌های سری اسنپدراگون ۷۰۰ تامین می‌شود و دوربین اصلی آن نیز ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران

ایده اصلی استفاده از یک نمایشگر کوچک با نسبت تصویر ۱:۱، دسترسی به اطلاعات بیشتر از صفحه نمایش اصلی با ابعاد ۶.۸ اینچ است. بر اساس گزارش منتشر شده، کاربران می‌توانند در نمایشگر بالایی عکس یا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - ویدیو ویرایش کنند و در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - صفحه نمایش دوم به کنترل‌ها و دستورات دسترسی داشته باشند. علاوه بر این می‌توان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - توسط نمایشگر اصلی در یوتیوب ویدیو - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - مشاهده کرد و برای کامنت از پنل دوم استفاده کرد.

بنابر گزارش منتشر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - شده از سوی ET News، ال جی هم اکنون در حال توسعه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - گوشی هوشمند است و قصد دارد آن را در نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازار کند. عرضه چنین محصولی می‌تواند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - جایگاه این شرکت کره‌ای را در بازار تغییر دهد.

این شرکت‌ کره‌ای به تازگی از گوشی «ولوت» رونمایی کرده که از طراحی متفاوتی در مقایسه با محصولات قبلی آن بهره می‌برد. گوشی ولوت به نمایشگر ۶.۸ اینچی Cinema FullVision با نسبت تصویر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - ۲۰.۵:۹ مجهز شده. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران - زیر آن‌ها فلاش LED حضور دارد.

- تعمیرات مایکروفر فوما در شهر شیرگاه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone