🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31576.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

درخواست وزیر ارتباطات از شورای عالی فضای مجازی: بازنگری در سیاست‌های فیلترینگ

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شورای عالی فضای مجازی تقاضا داشته که به عنوان برنامه‌ریز و سیاستگذار در عرصه فضای مجازی، سیاست‌های فیلترینگ را دوباره بررسی کند. «محمدجواد آذری جهرمی» امروز (سوم بهمن) در ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آشتیان استان مرکزی - از شورای عالی فضای مجازی تقاضا داشته که به عنوان برنامه‌ریز و سیاستگذار در عرصه فضای مجازی، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آشتیان استان مرکزی - سیاست‌های فیلترینگ را دوباره بررسی کند. «محمدجواد آذری جهرمی» امروز (سوم بهمن) در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه دولت با توجه به این که فیلتر تلگرام آسیب زا است و در دسترس بودن فیلترشکن ها باعث شده که کودکان وارد سایت‌های آسیب زا شوند تاکید کرد که روال دستور فیلتر در مجموعه دولت نبوده تا بتواند برای آن برنامه‌ریزی کند.

آنطور که خبرگزاری ایرنا نقل می‌کند، وزیر ارتباطات تاکید داشت که موضوع فیلترینگ نیازمند آن است که شورای عالی فضای مجازی به یک جمع بندی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آشتیان استان مرکزی - استراتژیک برسد و تغییر نگرش در این شورا را یک امر ضروری دانست. جهرمی باور دارد که بسیاری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آشتیان استان مرکزی - از ائمه جمعه و فعالان اجتماعی رویکرد وزارت ارتباطات در برابر فضای مجازی را نقد می‌کنند: «اما باید گفت که بسیاری از این نقدها به وزارتخانه ارتباطات برنمی‌گردد و باید شورای عالی فضای مجازی درباره آنها کاری کند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آشتیان استان مرکزی

آذری جهرمی تاکید دارد که وزارت ارتباطات هم اقداماتی انجام داده و بحث اینترنت و کودک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آشتیان استان مرکزی - را جدی گرفته تا آسیب‌پذیرترین قشر جامعه را در برابر فضای مجازی مصون سازد. او تولید محتوای فاخر برای کودکان را رویکرد مناسبی می‌داند و می‌گوید که تاکنون یک و نیم میلیون سیم‌کارت کودک اعطا شده که از طریق آن میزان فعالیت کودکان بررسی می‌شود و برای آینده راه آنها نقشه راهبردی کشیده می‌شود:

«در حوزه توانمندسازی به تولیدکنندگان محتوا کمک می کنیم تا سهم بازار را بگیرند، سکوهای نرم افزاری را برای توزیع توجیه کردیم، اپلیکشن هایی مانند کافه بازار و آپارات نسخه ویژه کودکان می دهند و والدین متوجه می شوند که روی گوشی فرزندشان اپلیکیشین مخصوص کودکان نصب است یا بزرگسالان.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone