🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35533.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نفوذ مخفیانه پلیس به دارک وب و دستگیری ۳۵ تبهکار

به تازگی نیرو‌های آمریکایی موفق شدند رکورد جدیدی در تعطیل کردن بازار‌های غیر قانونی دارک وب از خود بر جای بگذارند و طی نفوذی مخفیانه ۳۵ نفر را دستگیر کرده‌اند. وزارت دادگستری، وزارت امنیت ملی، سرویس ...

به تازگی نیرو‌های آمریکایی موفق شدند رکورد جدیدی در تعطیل کردن بازار‌های غیر قانونی دارک وب از خود بر جای بگذارند و طی نفوذی مخفیانه ۳۵ نفر را دستگیر کرده‌اند.

وزارت دادگستری، وزارت امنیت ملی، سرویس مخفی، اداره مبارزه با مواد مخدر، سرویس بازرسی پستی با همکاری یکدیگیر موفق شدند اولین حمله‌‌ و نفوذ به دارک وب را ترتیب دهند و طی آن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران - موفق شدند فروشندگان مواد مخدر، دلالان اسلحه را دستگیر کنند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران

مامورین سازمان امنیت ملی آمریکا ب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران - صورت مخفیانه به صفحات دارک وب رفته و اعلام نمودند که قصد پولشویی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران - دارند. به همین منظور نیاز دارند سریعاُ از فضای غیر قانونی اسلحه یا مواد مخدر خریداری کنند. این مسئله موجب شد که آنها بتوانند به راحتی ۳۵ نفر را دستگیر کرده و اموال غیر قانونی آنها را که امصادره کنند. مجموع این اموال ارزشی معادل ۲۳.۶ میلیون دلار دارد.

در میان اموال تصرف شده، بیش از ۱۰۰ اسلحه، ۲ هزار بیت کوین و ۳.۶ میلیون طلا و پول نقد به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد این ۳۵ نفر، قاچاقچیانی حرفه‌ای به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران - شمار می‌رفتند. علاوه بر این، مجریان قانون تجهیزات استخراج بیت کوین و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران - ماشین‌های بدون سندی زیادی نیز پیدا کرده‌اند و آنها را نیز ضبط نمودند.

مسئولین نام افرادی که محکوم شده‌اند را به میان نیاورده‌اند اما مشخص شده این ۳۵ نفر ۲۱ تا ۳۴ ساله بوده‌اند و در شهر‌های نیویورک و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران - کالیفرنیا اقامت داشته‌اند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران

البته این دستگیری نمی تواند پیروزی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران - تاثیرگذار و تعیین کننده‌ای در حوزه‌ی دارک وب به شمار رود. دارک - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران - وب به علت طبیعت مخفیکارانه‌اش، کار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران - را برای فروشندگان غیر قانونی آسان کرده است. آنها می‌توانند برای فروش تجهیزات غیر قانونی بسیار زیادی نظیر مواد مخدر، اسلحه و ... به راحتی آگهی گذاشته و خریداران خود را جلب نمایند.

با این حال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بابل استان مازندران - می‌توان حمله‌ی چند جانبه‌ی نهاد‌های دولتی آمریکا به دارک وب را آغازی برای دستگیری فروشندگان غیرقانونی و تلاشی برای کنترل این فضا در نظر گرفت.

 

تماشا کنید:سیگارهای الکترونیکی، ابزار جدید هکرها برای نفوذ به سیستم کاربران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone